Ha ha ha - underbart att läsa alla fina svar & diskussioner! Jag kan avslöja att jag är av den kvinnliga varianten & straight

men har många bra brudar i mitt liv!
Jag hojjade, var dum & orädd & klotade efter ett dropp rakt på huvudet då jag bröt två kotor samt fick en bettning på ryggraden 30 grader...vilket de fantasyiska läkarna nu fixat. Ryggeen full av skruvar & stag över åtta kotor som fixarar ryggen kvar är ett fett ärr...
Det jag är ute efter är lite tips & råd, om någon har erfarenhet av dit - svårt eftersom det är oerhört personligt!
Jag hade tur som överlevde, att jag inte är lam är ett under & jag kommer bli återställd.
3 mån lugn & ro, efter 6 mån fler spännande aktiviteter...men det kommer ta tid. Alllt ska dessutom opereras ut om ett år....
Svårt när jag har myror i kroppen & knappt kan kika på en film utan att bli tokig....men detta blir bra träning!
Man blir peppad av alla människor som återkommer med mer pepp än någonsinn - då psykisk status är viktig som fan!
Johan, lilla, lilla gubben - stödhjulen kan du stopp...eh, glöm det

kommer & hälsar på i slutet av månaden - live!
För tillfället känner jag mig sov ev rövkn****d kärring med en kropp som Frankenstein

med ett inre som sprudlar av liv - men jag blir stadigt yngre!
Mina primära mål är Freeride festen den 9 nov & i bästa fall skidor i slutet av säsongen!
//Morfindrottningen andrea