Burton am tour?

Carolajner

Medlem
Burton am tour?
Jag anmälde mig till stoppet i sälen på tourens hemsida men jag fick inge mejl som bekräftade det, som man skulle få omedelbart stod det. Lite skumt tyckte jag. Har ni andra som anmält er fått det?

Och när jag ändå skriver, vad är det för nivå på touren? Vet nån det? Jag är inte alls bra men tänkte att jag skulle hinna öva upp mig tills dess så att jag iaf inte kommer sist. Men jag vet inte ja... ;P

Burton am tour?
Oj då, hmm haha. Jäklarns då, jag som tänkte att det kunde va en bra tävling att debutera med, eftersom det är 80 platser å vem som helst får va med... :P Men men, jag får välnöja mig med att åka å titta då. :)

Burton am tour?
snoww sa:
Oj då, hmm haha. Jäklarns då, jag som tänkte att det kunde va en bra tävling att debutera med, eftersom det är 80 platser å vem som helst får va med... :P Men men, jag får välnöja mig med att åka å titta då. :)
Asså det är klart du ska va med ! snowboard går ju ut på att ha skoj å de får du garanterat där! annars om du lixom vill tävla för att vinna åså kanske du kan söka dig till nightmares eller nåt? nightmares är väl lite mer amatör tävlingar, men endå hyffsat hög klass. Kör hårt peace-

Burton am tour?
maft sa:
Asså det är klart du ska va med ! snowboard går ju ut på att ha skoj å de får du garanterat där! annars om du lixom vill tävla för att vinna åså kanske du kan söka dig till nightmares eller nåt? nightmares är väl lite mer amatör tävlingar, men endå hyffsat hög klass. Kör hårt peace-
Ja, alltså du har ju rätt. Jag skulle helt klart åka bara för att ha superkul å inte för att vinna eller så, det känns inte viktigt. Men det känns ändå dumt att vara med om folk undrar va i helskotta man gör där liksom. ;P Aja, jag får fundera på det- med lite tur hinner jag väl öva lite mer tills dess också, haha. :D

Tillbaka
Topp