bygga rail utan svets!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jdom funkar för migOneOfThePublicEnemys sa:attans då? :O skuumtAvillBerg sa:ingen av dina bilder funkar nånstans![]()
"ERROROneOfThePublicEnemys sa:http://images2.bilddagboken.se/28/_u6/_u0/_u8/_u8/_u4/u608845/55285_1193148001.jpg
eller så sätter du dit 4 metallpipar som du trycker ned i marken.h3nriik sa:du gräver hål och sätter ner skiten...pettter sa:eeh fråga sitter och planerar boxbygge.. hur "fäster" man den i snön? aldrig tänkt på det tidigare, nån som har nån koll?
och de gick bra??jibban sa:Jag la en 8m lång stege på höjden och la snö som jag hällde vatten på som stöd.
måste man hälla vatten eller något annat för att de ska bli halt. Eller är de bara att såga ner ett träd å stoppa de på gården å raila ? xDmannerstrale sa:Bygg en box ist...gjorde jag, men plexiglas påm ovansidan. plus att jag har sågat ner ett träd som är 5 meter, går utmärkt att raila på oxå..
NEJ!! stuprör knäcks på dirrén!!bjonte sa:funkar det med stuprör?
borra fast en tjock gren under stupröret så ska de nog funka brabjonte sa:funkar det med stuprör?
tror han har listat ut det nu är ju snart 2 år sen senaste inlägg skrevs... inte för att whina men... bra att hjälpa till men you get it... :Pantoonn sa:ta bara ett pvc rör
Det e väll ändå 5 år? ^^Alex08boo sa:tror han har listat ut det nu är ju snart 2 år sen senaste inlägg skrevs... inte för att whina men... bra att hjälpa till men you get it... :P