Chris Sörman signat för Yniq

Carled sa:
Sjukt pinsamt att indirekt erkänna att du hänger på finest...
haha att jag hänger på finest är nog lite att ta i, såg via chris facebook att han börjat skriva blogg där och när jag kollade igenom den så hade han länkat till den intervjun.. ser inte riktigt det pinsamma i det men säger du det så

Undanflykter... ;-)

Att Jon skriver på stureplan.se är väl långt ifrån accepterat av alla i skidvärlden. Men att skriva på finest?!? Vem står för nästa lågvattenmärke?

haha jag trodde att du hade varit medlem här länge nog för att ha koll på forum reglerna ;) om du nu tycker att det är värt att lägga energi på att diskutera vem som bloggar var så finns ju alltid OT-tråden..

Hur låg nivå får det var på en tråd för att den ska klassas som "Allmänt skidsnack?
En tråd om att någon nu åker för ett gogglesmärke med "stekare" som målgrupp, vad har det egentligen med att åka skidor på snö att göra?

balanselius sa:
Hur låg nivå får det var på en tråd för att den ska klassas som "Allmänt skidsnack?
En tråd om att någon nu åker för ett gogglesmärke med "stekare" som målgrupp, vad har det egentligen med att åka skidor på snö att göra?
personligen bryr jag mig inte, även om jag inte har nåt intresse av att delta i några diskussioner. det är ju inte precis så att forumet svämmar över av aktiva trådar just nu. och, tråden ligger ju i 'allmänt skidsnack'?

Senast ändrad:
Damn... Vågat av jon och börja med sponsring. Lär ju inte vara billigt. Vart fan får han alla pengar ifrån? ngn som har en aning

MEstenberg sa:
AbramDot sa:
Damn... Vågat av jon och börja med sponsring. Lär ju inte vara billigt. Vart fan får han alla pengar ifrån? ngn som har en aning
Knark:O
Även jag har hört rykten om det där, skulle tydligen vara en av anledningarna till att han knyter många kontakter inom stureplansvärlden just nu, för att kunna kränga mycket snö[/]... men vad vet jag, var ju nån toppluva som lurade i oss att han krockat med sin lamborghini så kan ju vara rykten!!!

felix sa:
MEstenberg sa:
AbramDot sa:
Knark:O
Även jag har hört rykten om det där, skulle tydligen vara en av anledningarna till att han knyter många kontakter inom stureplansvärlden just nu, för att kunna kränga mycket snö[/]... men vad vet jag, var ju nån toppluva som lurade i oss att han krockat med sin lamborghini så kan ju vara rykten!!!

Hoppas ni driver.. Jon känns som den absolut sista i världen som skulle ta droger! Trots sina stekar vänner

NeeWTF sa:
felix sa:
MEstenberg sa:

Hoppas ni driver.. Jon känns som den absolut sista i världen som skulle ta droger! Trots sina stekar vänner

ååååå herregud....... vissa har svårt för ironi.

SmoofProductions sa:
NeeWTF sa:
felix sa:

ååååå herregud....... vissa har svårt för ironi.

Jon har tagit droger förut. finns i en intervju med han på transitions hemsida, svart på vitt

Tillbaka
Topp