Cocåspollarna.Strikes.Back-SVCD

En första kommentar kan ju bli.. skaffa bättre internet-uppkoppling.
Det går i 3kb/s att ladda hem filmerna så jag kanske kan ge ett omdöme om 2-3 dagar.. =)

Himla schysst redigering, men skippa snowblades:en till nästa gång... Respekt dock för den rejäla rattmuffen i bilen, och att ni verkade ha himla kul när ni gjorde filmen.

ja, det är riktigt lätt. tar inte alls lång tid att lära sig hur det fungerar, det här är den andra filmen vi gjort. annars har vi inte gjort nåt alls i det programet.. Så testa det!

Haha fan va kassa ni är :-)
Nera skämt o sido. Spelar ni bara in i romme? jag brukar åka ganska mycket där och har sett er några gånger.

ja det är typ samma, men ta inte hem pinnacle studio 7 se, för då funkar inte slowmotion mm. :/ det är synd.. men om det inte är second edition så kanske det funkar... lycka till iaf

Ojojoj!
Fyraåenhalvtimme för den ena och enåenhalv för den andra - och jag sitter på megafetabackscratchcredlinan? Orkar inte vänta ut cocspojkarnas stjärtsparkande denna gång. Sorry!

det står på hemsidan att filmen är 180 mb. men när man laddar ner den står det 172.. men strunt samma, jag får väl låta datorn stå på några dagar.. det går bara i 11 kb/s.... men bättre segt än ingen film alls.

Har fått hem filmen men den fungerar ej, ngn som har ngn gratis player att rekomendera som fungerar för detta format? Är ej helt haj på detta med datorer.

Tll Smogen:

Ladda hem Windows media player från download.com, den fungerar bra och är gratis

Ladda hem nimo codec från:
nimo.titanesk.com/modules/mydownloads/ på samma gång.

Tillbaka
Topp