Colour jackor/byxor kvalite?

Jp-Mansson

Ny medlem
Tjena! Tänkte skaffa ny jacka och byxa nu till säsongen. Står mellan fd wear eller colour. Det är bara det att vissa tycker att kvaliten på colour jackorna/byxorna inte är så bra, alltså dem går sönder lätt och snabbt. Någon som har eller har haft ett colour ställ som vet något om detta? Hur har det funkat för er, håller dem bra?

Tack på förhand:)

Vore bra om du förklarade var dom går sönder. Annars är det svårt att avgöra om det är märket eller om det bara är så att dom som använder märket som tenderar till att slita ut alla kläder rätt snabbt.

Hade colourjacka förra säsongen. Var några knappar som trillade av inget värre :)

Byxorna höll ganska bra också. Helt klart prisvärda :)

Min colourjacka är asbra! Den är lagom varm, sitter perfa, känns rejäl och är väldigt snygg! (denna säsongs modell). Tycker att du ska absolut köpa en :)

Jag har haft en hela förra säsongen och den här. Har åkt mycket. Syns knappt att den är använd. Knapparna ramlade av men jag sydde fast dem igen.

Jag har förra årets colourparka, det enda jag råkat ut för är att en knapp lossnade. Min kompis har en first Drop jacka, den gick sönder då han haft den typ en månad. Nu kan ju jag ha haft tur och han otur, det vet man aldrig ;) jag älskar dock min colour-jacka, den är sååå prisvärd!

Tillbaka
Topp