Coolaste tricket

Coolaste tricket
Jon Olssons Kaangaroo Flip var rätt så grym , men det finns juh fler feta tricks som typ Switch 1080 , 1260 , men det grymmaste jag har Sett var när en 14 åring gjorde 1440 i det största hopp som nånsin har byggts det var när det var Jon Olssons Tävling i Åre

Coolaste tricket
Hultin_TwinTip sa:
Jon Olssons Kaangaroo Flip var rätt så grym , men det finns juh fler feta tricks som typ Switch 1080 , 1260 , men det grymmaste jag har Sett var när en 14 åring gjorde 1440 i det största hopp som nånsin har byggts det var när det var Jon Olssons Tävling i Åre
det var nog henrik harlaut

Coolaste tricket
en för kort Zero spin på chads gap... Eller flaxa som fan o sen typ inte meningen göra en 180 a la josh bibbi i JOI ! de är klass på de assåå

Coolaste tricket
Hultin_TwinTip sa:
det var dock inte det största hoppet som byggts, och det var henrik harlaut

Coolaste tricket
FETAST: 540 truck driver
Snyggast: Double Plake , utan att göra nån spin
Coolast: Sw Frontflip.

Senast ändrad:
Coolaste tricket
en viss herr simon dumont drar ju ganska störda crok 540 truckdriver som jag gillar, Sen har vi coreys bio 810-rail samt rodeo 450.
Men fetast av allt är nog det tricket jag satte på studsmatta i somras när ja gskulle göra en cork 720. Det blev en klockren flastpin-cork 360. eller en misslyckad d-spin 9 blev 180-sw frontflip-180

Tillbaka
Topp