Cork 5:a ?

KELLNER

Ny medlem
nån som har tips på cork 5:a på studsmatta jag sätter cork 720 och ibland cork 900 to bail :P meen när ja försöker cork 540 så gör jag alltid 90 grader för mycket :S

Cork 5 är grejjer det,Snygga grejjer =) Träna som satan en dag så sitter den sen bara :P FAst jag har inge tips hur du ska göra. Men ut och kör bara =)

på cork 5 gör jag att jag vrider ner i snurren från början så att jag kommer ut ur själva "inverteringen" snabbare, fast du tar inte i lika mycekt i andra snurren (den som gör hur många grader du snurrar) svårt att förklara men du kanske förstår.. chilla med snurren o tänk mer på att invertera tidigare, missförstå mig inte med att invertera, om du inverterar för mycket blir det en underflip, alltså typ en d-spn 540, det gäller att komma ut från "inverteringen" snabbare, på cork 720 ligger du ju fortfarande inverterad när du har 180 grader kvar, förstår du hur jag menar?

Antonnnn sa:
på cork 5 gör jag att jag vrider ner i snurren från början så att jag kommer ut ur själva "inverteringen" snabbare, fast du tar inte i lika mycekt i andra snurren (den som gör hur många grader du snurrar) svårt att förklara men du kanske förstår.. chilla med snurren o tänk mer på att invertera tidigare, missförstå mig inte med att invertera, om du inverterar för mycket blir det en underflip, alltså typ en d-spn 540, det gäller att komma ut från "inverteringen" snabbare, på cork 720 ligger du ju fortfarande inverterad när du har 180 grader kvar, förstår du hur jag menar?
förstår inte ett ord av vad du snackar om :S:P

OscarKellner sa:
Antonnnn sa:
förstår inte ett ord av vad du snackar om :S:P
de gör jag å de går inte att förklara på ett bättre sätt

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp