crippa91

• Trådstartare Trådstartare GNU
  • Start datum Start datum

GNU

Aktiv medlem
crippa91
Det här borde egentligen ligga i din gästbok, men då du av någon anledning valt att ignorera mig så gick inte det!
Jag är hemskt ledsen och ber ödmjukt om ursäkt om du tolkat nåt av det jag skrivit som påhopp på dig! Det enda jag skrivit som varit lite riktat till dig var länken till fallskärmssnubbarna i Romme, men det skrev jag inte med någon elak baktanke utan bara som ett litet skämt, med glimten i ögat. Resten av det jag skrivit i din hopptråd är bara vanlit tjafs med dom andra gamla gubbarna! Absolut inte något försök att förlöjliga/skrämma iväg dig! Så fortsätt att fråga på, ibland kommer du att få bra svar, ibland konstiga svar och säkert som att snön smälter på våren kommer du ibland att få spydiga svar. Så det är bara att välja vilka svar du vill ta till dig, övriga svar är det bara att strunta i!
Lycka till i Romme, hoppas du får det skoj, att det ger mersmak och att du kommer iväg på fler skidresor framöver! Snö är det bästa!
Än en gång, inget illa menat från min sida!

GNU / Idag ödmjuk!

crippa91
Om du är ironisk nu GNU får du ursäkta min dumhet, men grabben driver ju med dig. han skriver i din gästbok att han är 11 bast, inte så troligt om han är född 91

crippa91
Nope! I detta fallet driver jag inte med nån!
Om det är så att han driver med mig så är det helt ok. Jag tål att drivas med! :-)
Men om det är så att han faktiskt är 11/13 år och tagit illa upp så beklagar jag. Uppriktigt!
Jag försöker att bara driva med folk som endera tål det, tex. brantåkare, gamla gubbar och folk som tidigare visat prov på självdistans, eller också folk som förtjänar det. Det vill säga någorlunda vuxna människor som visar prov på osedvanlig dumhet.
En kille på 11/13 som ställer nyss registrerat sig på sajten faller inte in i nån av dom kategorierna!

GNU / Fortfarande ödmjuk!

crippa91
En uppriktig tår faller från min kind, mycket fint handlande av dig GNU.

Låt nu detta bli ett exempel på hur man ska bete sig.

Peace, love and understanding// Marcus aka. Minken

crippa91
Bäste GNU!

Det tycks som Rommegrabbarna varit i kontakt med dig. Jag beställde ett utkast från 3000 meter som de garanterade skulle göra dig omskakad. Det tycks som det har haft avsedd verkan. Var är du inlagd? Hör av dig, så kommer jag förbi och skriver nått kul på gipset!

That´s all kids! / MM

Tillbaka
Topp