Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Om ni vill så kan ni hålla utkik efter min RD coyote....
Svart ram, röd MoZo-dämpare och gult styre,
snodd i umeå vid sjukhuset lördagen 8/5.
Blev lite halvless när cykel var borta, och särskilt mycket lär man ju knappast få ut på hemförsäkringen....
visst blir man förbannad!! Min cykel blev också stulen 8/5 ...fan, äckliga typer som inte kan låta bli andras grejer. Tyvärr tror jag inte att risken är så stor att man får se sin cykel igen, jag har iallafall inte sett skymten av någon av de fyra andra cyklar som blivit stulna för mig. Börjar bli riktigt less
Låter fint hittills...mycket möjligt att den dyker upp i sundsvall eller uppsala....=)
Ska sticka ner på stan imorrn å köpa största låset dom har...kanske jag får ha min nästa cykel i fred(då kommer låset vara mer värt än cykeln =P)
Fick se ett nytt lås till bl.a cyklar härom dagen.Låset har en vajer som är 2.5 eller 4.5 m lång. Tillräckligt lång för att kunna dra vajern både genom ramen och båda hjulen samt nån stolpe. Försöker någon göra åverkan eller klippa vajern ljuder en 120 decibel hög siren ända tills batteriet tar slut. Pris 450 kr
Rider, det verkar helt klart säkert i övik, man kanske skulle ta och flytta, men vi har ju timrå ik i sundsvall, och dom är ju så mycket bättre än modo.
=D