Dagens jamare

Dagens jamare
image.webp

Jamar och spinner så fint i magen…..😉

Dagens jamare
Efter en tjusig tisdagskväll på Gärdet i sällskap av Millencolin, Green Day mfl är det skönt att vara hemma norr om älva och njuta i lugn och ro.

Bilagor

• IMG_4668.webp
    IMG_4668.webp
    652.5 KB · Besök: 67
Dagens jamare
”Man ska dricka det man gillar” vilket jag givetvis håller med om men nu börjar frun tycka jag är gubbigt trångsynt och jag är man nog att hålla med henne.
Jag gillar Fernet och gammal dansk, har provat någon Rom från plantagen som var god men minns inte vilken.
Vad har ni för rekommendationer? Whiskey uppskattar jag lika mycket som Bert Karlsson uppskattar en lång löprunda så det går bort.
Hjälp mig att förgylla sommarsemestern med rekommendationer på god dryck som man kan sitta och mysa med i sin ensamhet.

Bilagor

• image.webp
    image.webp
    824.3 KB · Besök: 54
Dagens jamare
”Man ska dricka det man gillar” vilket jag givetvis håller med om men nu börjar frun tycka jag är gubbigt trångsynt och jag är man nog att hålla med henne.
Jag gillar Fernet och gammal dansk, har provat någon Rom från plantagen som var god men minns inte vilken.
Vad har ni för rekommendationer? Whiskey uppskattar jag lika mycket som Bert Karlsson uppskattar en lång löprunda så det går bort.
Hjälp mig att förgylla sommarsemestern med rekommendationer på god dryck som man kan sitta och mysa med i sin ensamhet.
Den här är riktigt god: https://www.systembolaget.se/produkt/sprit/ron-zacapa-50001/

Dagens jamare
Den här är riktigt bra pris/prestanda.
Gör absolut inte bort sig ensam, men funkar bra att piffa upp diverse sommardrinkar med.
Sjävklart finns det mycket bättre rom men vill man inte lägga en månadslön på en flarra så.
IMG_9993.webp

Dagens jamare
Är vid Gardasjön nu så osäker om man hittar det på menyerna. Blev en god grappa igår iaf!

Vi var i Lazise i april… Rekommenderar de små orterna vid östra kusten! Sirmione är kul men otroligt mycket folk där.
Oj det blev OT… Lägger till Bardolino, Valpolicella, skål! ;-)

Tillbaka
Topp