Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den här är riktigt god: https://www.systembolaget.se/produkt/sprit/ron-zacapa-50001/”Man ska dricka det man gillar” vilket jag givetvis håller med om men nu börjar frun tycka jag är gubbigt trångsynt och jag är man nog att hålla med henne.
Jag gillar Fernet och gammal dansk, har provat någon Rom från plantagen som var god men minns inte vilken.
Vad har ni för rekommendationer? Whiskey uppskattar jag lika mycket som Bert Karlsson uppskattar en lång löprunda så det går bort.
Hjälp mig att förgylla sommarsemestern med rekommendationer på god dryck som man kan sitta och mysa med i sin ensamhet.
What is said on Freeride stays on Freeride. (let's hope)Ojdå!
Det blev visst en After-bike på balkongen.
Ja just det ja, frugan åkte till Sth. Det förklarar saken.
Ni vet vad vi har kommit överens om, inte skvallraVisa bilaga 39637
Den här är riktigt bra pris/prestanda.”Man ska dricka det man gillar” vilket jag givetvis håller med om men nu börjar frun tycka jag är gubbigt trångsynt och jag är man nog att hålla med henne.
Jag gillar Fernet och gammal dansk, har provat någon Rom från plantagen som var god men minns inte vilken.
Vad har ni för rekommendationer? Whiskey uppskattar jag lika mycket som Bert Karlsson uppskattar en lång löprunda så det går bort.
Hjälp mig att förgylla sommarsemestern med rekommendationer på god dryck som man kan sitta och mysa med i sin ensamhet.
Ser ut som nått Jack Sparrow skulle kunna dricka och då måste det vara bra.Den här är riktigt bra pris/prestanda.
Gör absolut inte bort sig ensam, men funkar bra att piffa upp diverse sommardrinkar med.
Sjävklart finns det mycket bättre rom men vill man inte lägga en månadslön på en flarra så.Visa bilaga 39641
Mmmm, Zacapan är ju en stabil favorit helt klart. Riktigt riktigt bra rom.Den här är riktigt god: https://www.systembolaget.se/produkt/sprit/ron-zacapa-50001/
Var bare tvungen å prova![]()
Jag köpte en I fredagsZacapa fanns inte inne så blev endast denna idag.
Mycket nöjd, tack för tips!
Så strandraggarna har årsmöte så här dags……
Avslöja gärna vad som är i glaset! Korsord har jag (elektroniskt), dosa klarar jag mig lyckligtvis utan.Tre veckor in på ledigheten börjar lugnet infinna sig.
Allt som behövs för avkoppling.
Riktig klassiker, Punk. Men inte säker att den kvalar in som "jamare"?Annan ipa men samma bergVisa bilaga 39793
Jag är en enkel man, jag gillar Fernet, snus och The Kristet Utseende.Avslöja gärna vad som är i glaset! Korsord har jag (elektroniskt), dosa klarar jag mig lyckligtvis utan.Om 8 veckor börjar sommarsemestern!
Fråga efter Calimero, en Bombardino med kaffe i. Inte riktigt lika… bombastisk!Mitt livs första bombardino i ett kallt Canazei, snöblandat regn idag på 2000möh. Förmiddagen bjöd dock på soligt t-shirt väder, svänger fort.
Tråden heter Dagens Jamare. Jag tror knappast att en alkoholfri öl kvalar in där.After whitewater kayaking
Inte bara en klassiker, utan en "post modern classic"Riktig klassiker, Punk. Men inte säker att den kvalar in som "jamare"?Snygg bild iaf!
Är vid Gardasjön nu så osäker om man hittar det på menyerna. Blev en god grappa igår iaf!Fråga efter Calimero, en Bombardino med kaffe i. Inte riktigt lika… bombastisk!God.
Är vid Gardasjön nu så osäker om man hittar det på menyerna. Blev en god grappa igår iaf!