darkslide?

jakobandersson

Ny medlem
darkslide?
tjenna nån som vet nån som har gjort darkslide på sidor om det överhuvudtaget går? Då menar jag så som man gör på snowboard att man glider upp och ner inte som på skateboard så ni inte missförstår mig:P
 
darkslide?
det var en snowboardåkare som gjort det.. två rails med ca 1 meters mellanrum, och sen gör han en halv backflip, vet inte om han klarade det dock. Men jag tror inte nån har gjort det på skidor?
 
darkslide?
Sorry läste fel.. Kanske lite fel forum? borde den inte ligga i just snowboard?
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp