Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oj.theabbzz sa:Skafa inte en hd kamera helt jävla slöseri! köp en vx1000 eller vx2000.. hd kameror kommer du bara ha tråkigt med!
Det finns alltid en BÄSTA, sen kan man ju gränsa ner det till bäst i en särskild prisklass, bäst inom ett visst användningsområde osvosvDansjo sa:Som sagt finns ingen BÄSTA film kamera runt en särskild prisklass allt handlar om just vad DU kommer använda kameran till.
Hör gärna en utveckling jag medOlaMelin sa:Oj.theabbzz sa:Skafa inte en hd kamera helt jävla slöseri! köp en vx1000 eller vx2000.. hd kameror kommer du bara ha tråkigt med!
Skulle du vilja utveckla det lite?
Jag tycker absolut den mäter sig med videokameror i samma prisklass, om jag skulle få säga mitt får du gå upp en hel del i pris för o hitta en videokamera som kan ge samma kvalitet som 550n ger.felix sa:Panasonic TM700 är bäst i den prisklassen. Kanske Canon HFS21 men den är tusenlappen dyrare, dock lite mer verklighetstrognare färger och större skärm. Båda är utrustade med titthål.
Har aldrig hört talas om 550D, vad är så bra med den? Ser ut som en kamera... är den verkligen bättre än rena videokameror?