Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom farsan är en riktig audiot så får jag väl säga varför jag tycker att urquattron suger som skidbil...Patrik_L sa:LINDER >
Ur quatron måste vara en av de bättre skidbilarna. Vad är det för fel på att ha kul när man kör till backen också?. Sen om det inte får plats 5 pers med packning. Så what..
[...]
Vad har ni för bil?
De är ju så fruktansvärt stora, sjukt mycket packning man får in...JohnAngren sa:Subaru WRX STI, permanent fyrhjulsdrift inge valler med antisladd och antispinn eller kanske några av de senare EVO?Patrik_L sa:LINDER >
Vad är det för fel på att ha kul när man kör till backen också?. Sen om det inte får plats 5 pers med packning.Hållbara bilar, rymliga och roliga.
För svenssons är inte en urquattro något att ha heller och det va det jag menade :Pbalanselius sa:linder: jag vet att Quattro är Audis namn på fyrhjulsdrift, men de använde från början enbart Torsen, sen så började Haldex smyga in i A3 osv och då var namnet Quattro redan inarbetat. Det sades i tråden innan att Audi hade bästa fyrhjulsdriften och då måste man ju också nämna att alla Audi inte har samma sort, Haldex används ju av Volvo, VW, Saab osv.
Evo:s i all ära men de är inte för svensson och de är inte den optimala skidbilen. Den optimala måste kunna lasta skidorna i bilen, dra lite soppa (det är långt till snön) och behöver inte mer effekt/vrid än att det går att göra omkörningar utan problem.
Sen så undrar jag varför vi ens funderar på detta med optimala bilen eftersom den bästa åkningen finns för långt bort för att bil ska vara vettigaste färdmedlet, åka i Sverige är ju som att ha en jävligt snygg flickvän som avlagt löfte om celibat.