Det Här Händer i Åre

BataZion

Ny medlem
Det Här Händer i Åre
Tyckte vi behövde en tråd som uppdaterar vad som händer när och var i Åre lr va som har hänt!
Hur det ser ut i backen, vilka artister som spelas vart, vart olika arrangemang kommer vara och massa mer.
Helt enkelt massa bra och rolig information om vad som kommer att ske och vad som har hänt hade varit skoj också.
Ska du bara ut och åka nån dag och vet dagen innan att du kommer vara själv. Då kan då också skriva ett inlägg här och ragga med dig folk.Tyvärr så får jag inte linka vidare till alla video klipp som jag lägger upp efter allt vi gör här men ni kan fråga nån i den här tråden så kanske dom hjälper er vidare till vart dom finns.
Va som också hade varit nice är om folk hade tryckt upp lite bilder efter "uppmärksammade" händelser i den här tråden.
Lev Livet!
Kärlek!

Senast ändrad:
Det Här Händer i Åre
Men allt det där hittar man ju asbra samlat på DIN hemsida?
Den står väl med på din profil då man inte får göra reklam för några hemsidor här på forumet?
Grymt bra och rolig blogg också maan!!

Det Här Händer i Åre
V4 - Intar ekonomer och jurister från alla Sveriges högskolor och universitet för att ta över Åre i 4 dagar!

Senast ändrad:
Det Här Händer i Åre
Ikväll blir det Handfotboll tunering på Holiday at Club Myggan.
Känner du att du har skillsen för att komma och äga på några matcher glid dit.
Vinnaren får äran att skryta och en jävligt soft kväll. Vi syns at the holiday in :D

Det har kommit lite mera snö runt backarna vid Lundsgården =)

Det Här Händer i Åre
Ok nu har jag bestämt mig att jag inte orkar vänta längre så nu på måndag den 25/10 så tänkte jag knata upp nånstans på berget och åka lite.
Planen är att vi kör så långt upp vi kan och sen knatar vidare därifrån. Om nån har en liten spade får dom gärna ta med den kan vi bygga nån liten kick nånstans och latcha lite.
Jag tänkte köra en heldag är planen börja tidigt och köra tills det blir mörkt om vi orkar.
Finns det ett intresse att hänga med skriv några rader.
Tips:Ta med nån skräp bräda/skidor det kan vara lite stenigt.

Det Här Händer i Åre
Jag har hört att dom har satt upp en box i rödkullen stämmer detta?
I så fall kan vi ju dra dit imon och leka lite där.

Det Här Händer i Åre
Hur va storulvån Batazion?
Dom pistar ut det lila som finns i Hamre idag.
Det snöade lite i Tegefjäll.

Det Här Händer i Åre
Yo man jag drog aldrig till storulvån.
Jag och Anna drog till Rödkullen istället och letade efter den dära boxen jag hade hört talas om.
Men jag hittade inge. Däremot hittade jag lite små bulor som jag kunde hoppa på satte årets första 180.
Filmade lite från idag med så du kan nog se hur det såg ut ikväll lr antagligen imon!
Går det att åka i Hamre om vi knatar?

Det Här Händer i Åre
Hamre är just nu en arbetsplats (du får alltså inte vistas där), så jag skulle inte rekommendera att "hålla på" där..

Det Här Händer i Åre
Jag och nithro kommer att köra under Vm8 imorgon vid målområdet tydligen.
Han sa att dom hade tryckt upp nått rör man kunde grinda på.
Vi skulle mötas vid lundsgårdsvägen runt 11:30 med utrustning.
Vi kan kolla hur det ser ut och om det inte duger kan vi ju alltid köra upp dit och leta upp dom.

Det Här Händer i Åre
Jag och Aydin körde som sagt på rören vid VM8an idag, helt klart trevligt!

Om inte annat så tänkte vi kanske köra imorgon igen. Är det någon som är sugen så hör av er, ju fler desto roligare.

Kula kom och agerade kameraman åt oss ett tag, film är på g tror jag

Det Här Händer i Åre
Blir eventuellt ett gäng som kör imorgon. Snackade med Aydin och några andra på jobbet. Jag kommer iaf förbi och filmar lite till min eventuella film av denna säsongen.

Det Här Händer i Åre
Så e det minsann. Nu har jag åkt två dar i rad och om jag åker imon med så är säsongen officiellt igång för mig.
Imon kör vi igen vi träffas där runt 11-12. Och det ligger i målområdet i vm8. Framför där dom bygger läktaren.¨
Det va as nice idag även om jag drog dit 95% av tiden men imon så planerar jag att bara baila 90% så vi får se hur det går =P
Jag har inte hunnit klippa nånting i dom filmerna från vi tog idag.
Har fortfarande problem att få upp klippet från när jag va i rödkullen i måndas.
Jag tänkte jag klipper ihop klippen idag med morgondagens matrial med så ser det lite mer nice ut.
Kom dit ha skoj med oss.
Kärlek

Senast ändrad:
Det Här Händer i Åre
Tyvärr så blir dagens session vid målområdet i VM8 inställd på grund av regn.
Får se hur vädret ser ut imorgon så kanske vi kör då istället.
Nu går det att se hur det såg ut i måndas när jag va i rödkullen och åkte med föresten.
Ha en underbar dag.
Kärlek!

Det Här Händer i Åre
Aydin, när det kommit mer snö och dom börjar sätta upp boxarna i eliten, då ska vi nöta boardslide tänkte jag mig ;)

Det Här Händer i Åre
Boxarna breve eliten ÄR upsatta. Dom var där igår och shredda. Vet däremot inte hur många som var uppställda.

Det Här Händer i Åre
Okej de e ju sweet frågan e om de e tillräckligt med snö så att det blir nå bra åk. Annars kan man lika gärna vänta.

Det Här Händer i Åre
Denisan, är det där bakom garagen i rödkullen?

Vill åka men kan inte imorgon heller, i övermorgon kanske jag kan. nån som är på?

Det Här Händer i Åre
Eller så tar vi en trip till vemdalen när jag är ledig eftersom dom öppnar på lördag =D Tar sig inte snön hit får väl vi ta oss till den

Det Här Händer i Åre
Jag va i rödkullen idag där bakom pistmaskin garaget.
Jag fastnade med nosen på brädan under en box och landade med axlen på boxen.
Så nu är årets första skada gjord också. Sitter här insmörjd i tigerbalsam och tryckt på ett bandag.
Kan vi inte dra till vemdalen på måndag? Jag har hört att dom har fått äckligt mycket snö i storlien med.

Det Här Händer i Åre
Annas kan vi åka i Dr. Dre men då kan det bli trångt med all utrustning.
Vi får kanske köra flera bilar. Månda så får vi stå i lift alltså FAAAAN VA NIIICE!

Det Här Händer i Åre
Ni kan ju alltid låna min takbox. Matchar Dr.Dre till tusen!

Det Här Händer i Åre
Nice får vi låna dina räcken också då?
Du får ta ledigt på månda Denis jag sa till Anna att hon också skulle ta ledigt.

Det Här Händer i Åre
Jag tänker inte ta ledigt från jobbet, tyvärr.
Räckena fungerar tyvärr inte på era bilar så ni måste sakffa egna i så fall..
Eller så skaffar ni en riktig volvo så funkar allt! ..och nej, aydin. Er bil är ingen "riktig" volvo. Tyvärr ;P

Det Här Händer i Åre
Nej jag tänker inte heller kolla om ja kan va ledigt. Då blir de åkning när jag väl är ledig. Äääh jag behöver inga räcken fisen, man har ju kombi räcker gott å väl :D Volvo, e ju jäkla bensinslukare bara haha

Det Här Händer i Åre
Volvo är det bästaste. Hur tror du din kärra hade sett ut om den hade levt samma liv som min? Värre än daniels ska jag tala om för dig!

Det Här Händer i Åre
Riktig och riktig det står volvo på bilen i moton då e de väll en volvo. Den är ju till och med Falu röd.
Det är som att jag skulle säga du är ingen riktig svenne för din farsa e irianier. pytsan sån bs.
Du jag har en riktig svenne bil och du kan inte få mig och tro nått annat, kanske för alla pengar i världen.
Tycker du är lite OT här hahaha =P

Det Här Händer i Åre
Hörrö du nu ska vi inte snacka skit om ford, bra bilar, bensinsnåla lätta att ha å göra med. Startar alltid om de så e 30 minus ;) Niisfiis nu får du lugna ner dig lite annars skvallrar jag till pasp..

Det Här Händer i Åre
Men bakom garagen, jag förstår varken hur du eller aydin tänker när ni säger så. För garagen står ju på andra sidan nedfarten :P

Tillbaka
Topp