Det Här Händer i Åre

Det Här Händer i Åre
Okej chili, blir bräda! Ska få låna boots av Markus, Aydins kompis :)

Tar med skidorna för säkerhets skull dock, ifall bootsen inte passar, kula glömmer brädan etc etc. Jag ska åka!

Tips mot förkylning? Er sjuuek

Det Här Händer i Åre
Okej chili, blir bräda! Ska få låna boots av Markus, Aydins kompis :)

Tar med skidorna för säkerhets skull dock, ifall bootsen inte passar, kula glömmer brädan etc etc. Jag ska åka!

Tips mot förkylning? Er sjuuek

Det Här Händer i Åre
Jag är djupt besviken på dig måms! När jag kommer hem är det minsann bara att dra på dig laggen!

Det Här Händer i Åre
Bra där måns moms!!!

Dennis de kommer aldrig att hända efter han har bräda med mig. Drick nå varmt å håll dig varm..

Det Här Händer i Åre
Dudes va som händer i Åre definerar inte om Moms ska åka skidor lr ta de i ära gästböcker.
Den här tråden fyller inte sin funktion för tillfället det har blivit en enda lång chatt.
Skappa en Åre chatten tråden där kan ni planera loss om Moms ska åka på sina tandpetare lr om man ska åka på en planka. För det förstör syftet med tråden! Tack för att ni förstår!

Nu för tillfället snöar det för fullt i Åre.
Bygget ska ha nån premiär den 9 December tydligen.
Fast då är jag i sälen och ska lära mig surfa så jag missar den festen.

Det Här Händer i Åre
True! Bra att du håller koll Aydin!

En lite mer relevant sak då;
Skulle gärna vilja ha en rapport imorgon eftermiddag om hur Hamre är.
Mycket folk, bra åkning, några rails och boxar osv?

Senast redigerad av en moderator:
Det Här Händer i Åre
Det fixar vi d är ett löfte. Kan inte garantera det blir på eftermiddan jag drar direkt och bakar pizza därifrån.
Jag själv och macka + anna kommer försöka va där runt kvart i nio så vi får åka på lite nypistat =P
Men jag misstänker att det är många andra som tänker lika dant.
Hoppas alla får en över maxad dag imorgon i backen.
Tack skisktar som kör en gratis lift helg.
Mycket uppskattat.

Det Här Händer i Åre
Idag är det utgång igen. Väntar just nu på chili. Backen öppnade idag. Runt 20-25 minusgrader, men man fick bita ihop... Ses i dimman, skål

Det Här Händer i Åre
Hello Sweet noses!
Nu är jag uppe, så nu får ni berätta vad som händer i Åre :) Jag kom upp nu ikväll, så behöver underhållas så fort jag packat upp!

Det Här Händer i Åre
någon som vet hur det ligger till med gästrappet? känns som de borde kunna öppna snart eftersom de sprutat snö nu i över en vecka i sträck!

och vilka är det som styr festerna i åre? hey ho. lets go!

Det Här Händer i Åre
Vad kommer vara öppet i helgen? Jag och en vän flyttar upp på torsdag och lär åka utför först på lördag. Vart dricker man öl? Äre dahlbloms och CC som är öppet? =)

Må ju få ut så mycket som möjligt av helgen då jag åker hem igen på söndagen...

Det Här Händer i Åre
AFTERBANG sa:
någon som vet hur det ligger till med gästrappet? känns som de borde kunna öppna snart eftersom de sprutat snö nu i över en vecka i sträck!

och vilka är det som styr festerna i åre? hey ho. lets go!
Följ tråden Väder/Snö-status Åre 2010/2011 så får du insideinfo från cyklo som är mannen med koll. Han skrev så sent som idag att: \"det kan bli så att gästrappet öppnar till helgen men jag gissar att det bara är öppet på helgerna än så länge" :)

Det Här Händer i Åre
Imorgon(idag) är det onsdag, och fest! Onsdagar = Holiday.

Ser inte ut att bli förfest hos oss imorgon, får hitta något...

Det Här Händer i Åre
Nä la jag dansade hela kvällen missade möjilgt vis förfesten men de e inte hela världen jag fick dansa.
Tack alla som va på myggan ivkäll det va en kunglig kväll!

Det Här Händer i Åre
Frågan är vart man skall ta vägen imorgon (lördag).

Hej på Er förresten. Nyinflyttad til Åre. Dock satsar jag på att flytta hit permanent.
Fotar lite o så. Kommer nog att ses i backen om inte annat.

MEN, tillbaka till det viktiga. Vart går man imorgon? CC, Dahlboms...Beefalo? Var på Mosquito i onsdags, men det var inte jättemycket folk där.

Fred ut,
Niklas

Det Här Händer i Åre
Det är lite som du själv känner. Är ju folk överallt så det är bara att kolla runt vad du känner för just imorgon.
Vad det gället "myggan" så var jag inte där i onsdags men det brukar inte vara speciellt tjockt nu för tiden. Det är dock mer folk ute på lördagar.

Välkommen hit!

Det Här Händer i Åre
Det är ju skönt att det inte är så mycket folk då får man dansa utan att man dunkar in i folk hela tiden som på halowen på CC vist det va skoj men det fans fan ingen space.
Onsdas på myggan rocka fett. Jag hånglade med högtalaren hela kvällen =P

Det Här Händer i Åre
För er som missade hur det såg ut på premiär åket i Duved förra lördagen så finns det nu äntligen möjlighet att se hur det såg ut.:D
Är det nån som vet om det går att gå över sjön nu?
Om det är tillräckligt tjockt hela vägen lr finns det risk för att den är tunn fortfarande?

Det Här Händer i Åre
För er som eventuellt missat så öppnar VM 6:an imorgon (fredag) och VM 8:an rullar igång på lördag.
Fet helg med andra ord!
Ses i backen imorgon..

Det Här Händer i Åre
Just hemkommen från Stjärnbacken. Det var ju inte det bästa åket någonsin kanske, men det var öppet! Och kallt, ta på er ordentligt om ni ska dit idag, det blåser rejält på bergstationen!

Det Här Händer i Åre
..varierande åkning med lite överraskningar här och där. Men som sagt..det var öppet :)

My, vi drog ju hem till Hamre en sväng efteråt. Har nyss kommit in och kan meddela att det är mycket bättre här. Riktigt fint faktiskt och lika lite folk som vanligt. Rekommenderas!

Det Här Händer i Åre
Denise, ja jag kan tänka mig att det var fint där! Åker nog där lite i morgon..Men vill prova 8:an också :)

Det Här Händer i Åre
Nu är dem första kurvorna tagits i backen! Någon som är sugen på att joina!? Känner mig ensam i blåsten :-P eller afterski på dahlboms klockan 4!?

Det Här Händer i Åre
Anna, jag har inte julpyntat på 4 år så det är ingen katastrof ;-) kula jag är helikoperpilot!

Btw dålig dag i backen :-( händer ikväll då!?

Det Här Händer i Åre
Jag har fått mitt liftkort får vi se om jag vi lyckas införskaffa frugans snart med då går ingen säker i backen längre =P
Vilka ska åka imorgon på förmiddan?
Jaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!! =)

Det Här Händer i Åre
Jag drar av ett mess när jag går mot backen det tar mig än så länge bara 5minuter att gå dit.
Snart kommer det ta betydligt längre att gå dit.
Men det kan man ju inte hänga läpp för när man har ett lfit kort!!!!!!!

Tillbaka
Topp