Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
http://www.skistar.com/sv/Are/Skidakning/Lift--pist---snoinformation/?openPopup=lp&epslanguage=svMustache sa:blir första åket för säsongen imorgon! nån som vet om det är mycket som öppnat?
Ja, men det var ju det jag menade! Jag stretchar nästan lika lång tid som jag gymmar...BataZion sa:Satan My man måste stretcha Annas kanske du skadar dig och då kan du inte åka i backen.
Åk upp nu då?Samuelelel sa:Man blir ju helt klart lite avundsjuk på er som får spendera en hel säsong uppe i Åre.. Men men, man får väl följa tråden här tills man själv kan åka upp, i början av nästa år :/
Problemet är att jag har fast jobb i andra delar av landet och har (tyvärr ..) inte riktigt möjlighet att sticka iväg när jag känner för det.. Men brädan står och blänger på mig och känner sig inte tillfredsställd så får se hur länge man kan hålla sigMyran sa:Åk upp nu då?Samuelelel sa:Man blir ju helt klart lite avundsjuk på er som får spendera en hel säsong uppe i Åre.. Men men, man får väl följa tråden här tills man själv kan åka upp, i början av nästa år :/![]()
De flesta krogarna/klubbarna gör rätt stort ståhej och mycket reklam för att de har kända DJ:s osv, så det beror väll på hur bra du e :D Se till att sälja in dig själv på ett snyggt sätt så e de säkert inga problemJonte-Gille sa:Skall troligen flytta upp till Åre så snart som möjligt bara får en bekräftelse från en skola där och csn sedan är jag redo.. Tror ni de är lätt att få en spelning(DJ) där för det hade varit skoj om man fick köra lite där uppe också efter skolan/praktiken som här i Göteborg
Okej Okej tack för svar ! Det är som i götet då det gäller att lösa kontakter men det går alltid att Ordna ! Ni är välkomna till östersund och röjja spelar där 26 dec på något ställe som jag inte kommer ihåg namnet på (har nerskrivet) innan jag flyger till Holland för spelningMyran sa:De flesta krogarna/klubbarna gör rätt stort ståhej och mycket reklam för att de har kända DJ:s osv, så det beror väll på hur bra du e :D Se till att sälja in dig själv på ett snyggt sätt så e de säkert inga problemJonte-Gille sa:Skall troligen flytta upp till Åre så snart som möjligt bara får en bekräftelse från en skola där och csn sedan är jag redo.. Tror ni de är lätt att få en spelning(DJ) där för det hade varit skoj om man fick köra lite där uppe också efter skolan/praktiken som här i Göteborg![]()
Bra där, vad hade vi gjort utan dig?Kula82 sa:FREDAG
* Testarhelg.
* Julmarknad
* 54timmars öppet i 8an.
* Wallmans har show på torget kl 16
* Nitro & second hands har fest på dippan.
* Parkvillan öppnar
LÖRDAG
*Testarhelg.
*Fourum f**it tour vid testområdet.
*Free radicals på CC
*Forum fest på Wersens? (trodde det skulle vara Black sheep?
SÖNDAG
*Testarhelg
*Julmarknad.
Händer säkert saker som jag inte kom ihåg så fyll på och rätta mig vart det ska vara Forumfest!
Haha....jag mår bra jagHasse_Lindborg sa:Kommer vara förstörd i en vecka efter denna helgen... Fy fan..... Massa sprit, mer sprit och så skruva skidor...