Det Här Händer i Åre

Det Här Händer i Åre
6:an var GRYM idag! Går inte att få det mycket bättre. Inte nog med det, var även sol och klarblått ett bra tag. Smilgroparna har minsann gjort ärr i kinderna idag..eller nåt. Iaf - LYCKA!

Det Här Händer i Åre
var i Vm8:an idag å vart inte riktigt najs direkt fullt med isklumpar överallt nästan. verkar som man missade vm6:an idag då.

Det Här Händer i Åre
Mer och mer folk kommer upp nu, och ikväll är vi ett gäng som pumpar gärnet på Gold´s´, kom dit! Jag tänker köra slut mig på ben och armar, no time limit på stretchning :)

Det Här Händer i Åre
Satan My man måste stretcha Annas kanske du skadar dig och då kan du inte åka i backen.
Imorgon blir det mega glid på transsport sträckorna mellan vm6 och vm8.
Sen blir det efter häng på pizzeria la mavie =P

Det Här Händer i Åre
På söndag är det premiär för SUNDAY@DIPPAN! Promoe kommer att stå på scen samt Robert "Rob" wåtz för att ge oss sköna beats för kvällen! Villka kommer?! villka kommer stå längst fram och köra med flowet, villka kommer vara fullast eller villka kommer stå och mingla medans man hör sköna beats på scen?! Själv kommer jag stå för fotandet och försöka knäppa några sköna vimmelbilder för finest.se så det är jag som kommer att documentera kvällens galna danser!!!!

Senast ändrad:
Det Här Händer i Åre
Finns det några prisuppgifter på vad det kommer kosta?
Nu har jag lyckats fixa till lägenheten, fått upp tv kopplat in playstationet.
Tryckt in fyra stycken soffor och en gungstol.
Game nights i Undersåker är officielt igång kolla bara att ja inte e på jobbet.

Det Här Händer i Åre
BataZion sa:
Satan My man måste stretcha Annas kanske du skadar dig och då kan du inte åka i backen.
Ja, men det var ju det jag menade! Jag stretchar nästan lika lång tid som jag gymmar...
Jag är duktig! Vilken tid åka i morgon? Jag funderar på att köra på förmiddagen...Någon mer som ska åka då?

Det Här Händer i Åre
Ska förbi arbetsförmdlingen i järpen nu på morgonlvisten.
Men ja hinner nog till backan till kl elva.
Mig kommer ni se mest i wc liften idag ja ska öva på att åka switch så transporten mellan vm8 och 6 e där ja kommer att hänga vi syns där.

Det Här Händer i Åre
För er som inte har sett hur det ser ut sen dom öppnade Vm8 och VM6 här i Åre så finns det nu möjlig het till att få sig en titt hur det ser ut.
Har även lyckats klippa in lite från Jibb delen i slutet av Vm8.
Njut av det och va gla =P

Det Här Händer i Åre
Man blir ju helt klart lite avundsjuk på er som får spendera en hel säsong uppe i Åre.. Men men, man får väl följa tråden här tills man själv kan åka upp, i början av nästa år :/

Det Här Händer i Åre
Myran sa:
Samuelelel sa:
Man blir ju helt klart lite avundsjuk på er som får spendera en hel säsong uppe i Åre.. Men men, man får väl följa tråden här tills man själv kan åka upp, i början av nästa år :/
Åk upp nu då? :)
Problemet är att jag har fast jobb i andra delar av landet och har (tyvärr ..) inte riktigt möjlighet att sticka iväg när jag känner för det.. Men brädan står och blänger på mig och känner sig inte tillfredsställd så får se hur länge man kan hålla sig :)

Det Här Händer i Åre
Skall troligen flytta upp till Åre så snart som möjligt bara får en bekräftelse från en skola där och csn sedan är jag redo.. Tror ni de är lätt att få en spelning(DJ) där för det hade varit skoj om man fick köra lite där uppe också efter skolan/praktiken som här i Göteborg

Det Här Händer i Åre
Jonte-Gille sa:
Skall troligen flytta upp till Åre så snart som möjligt bara får en bekräftelse från en skola där och csn sedan är jag redo.. Tror ni de är lätt att få en spelning(DJ) där för det hade varit skoj om man fick köra lite där uppe också efter skolan/praktiken som här i Göteborg
De flesta krogarna/klubbarna gör rätt stort ståhej och mycket reklam för att de har kända DJ:s osv, så det beror väll på hur bra du e :D Se till att sälja in dig själv på ett snyggt sätt så e de säkert inga problem :)

Det Här Händer i Åre
För er som inte va på Dippan och njöt av kvällen så har ni nu möjlighet att göra det.
Jag lyckades få en snabb intervju med Promoe från Looptroop.
Check it out.

Det Här Händer i Åre
Borde det inte nämnas att det är Skidtestarhelg den här helgen, i den här tråden? Att Parkvillan har öppnat och att Oskar Linnros nyss spelade på Bygget(grymt var det!!!)? Blir dock inte skidtester för mig, jag ska på lavinkurs!

Det Här Händer i Åre
FREDAG
* Testarhelg.
* Julmarknad
* 54timmars öppet i 8an.
* Wallmans har show på torget kl 16
* Nitro & second hands har fest på dippan.
* Parkvillan öppnar

LÖRDAG
*Testarhelg.
*Fourum f**it tour vid testområdet.
*Free radicals på CC
*Forum fest på Wersens? (trodde det skulle vara Black sheep?

SÖNDAG
*Testarhelg
*Julmarknad.

Händer säkert saker som jag inte kom ihåg så fyll på och rätta mig vart det ska vara Forumfest!

Senast ändrad:
Det Här Händer i Åre
Idag är det säsongpremiär för oss på parkvillan! Ölen är varm och spriten på värmning! Kom förbi och käka våran hemma gjorda burgare men en god ö efter backen eller bara kom förbi och häng i baren och välj av ett multum variationer av öler :-P tycker det är lite järnbrist i baren ;-D

mvh/
Dem 3 skäggiga vännerna och Eric från parkvillan!

Det Här Händer i Åre
Myran sa:
Jonte-Gille sa:
De flesta krogarna/klubbarna gör rätt stort ståhej och mycket reklam för att de har kända DJ:s osv, så det beror väll på hur bra du e :D Se till att sälja in dig själv på ett snyggt sätt så e de säkert inga problem :)
Okej Okej tack för svar ! Det är som i götet då det gäller att lösa kontakter men det går alltid att Ordna ! Ni är välkomna till östersund och röjja spelar där 26 dec på något ställe som jag inte kommer ihåg namnet på (har nerskrivet) innan jag flyger till Holland för spelning :)

Det Här Händer i Åre
Forums feta efterfest är på wersens ikväll.
Portarna öppnar 22,00 för almenheten.
Alla åkare som shredade sönder linjerna på forum fuckit railtour jävligt bra jobb.
Och alla tjejer som va med i tävlingen rask va ni knäcker och är hårda =).
Ska klippa ihop en långfilm från dagens final kval och den stora finalen i vm6 så snart jag kan.
KÄRLEK

Det Här Händer i Åre
Forums efterfest från Forum Fuckit rail tour va skoj.
Synd bara att strömmen gick i en kvart typ och inga refounds fick man för det =P
Igår va det dippan det va ju rätt skoj med. Dj NiC måste ju vara Hela Jämtlands bästa DJ!!!!
För er som inte har varit här uppe på skidtestar helgen lr va här men inte han uppleva den så finns det nu möjlighet att få se ett hur det såg ut här uppe.
Några av dom ledande märkena inom snowboard berättar om årets bräder!
Check it out.
Lev Livet!
Kärlek!

Det Här Händer i Åre
Kula82 sa:
FREDAG
* Testarhelg.
* Julmarknad
* 54timmars öppet i 8an.
* Wallmans har show på torget kl 16
* Nitro & second hands har fest på dippan.
* Parkvillan öppnar

LÖRDAG
*Testarhelg.
*Fourum f**it tour vid testområdet.
*Free radicals på CC
*Forum fest på Wersens? (trodde det skulle vara Black sheep?

SÖNDAG
*Testarhelg
*Julmarknad.

Händer säkert saker som jag inte kom ihåg så fyll på och rätta mig vart det ska vara Forumfest!
Bra där, vad hade vi gjort utan dig?

Det Här Händer i Åre
Forum Fuc*it Rail Tour hade både kval och final här i Åre 11 dec!
Jag har gjort ett klipp från kvalet och ett klipp från stora finalen så kolla på kvalet först även om den ligger under klippet från finalen.
Hoppas ni tycker dom är feta jag vill passa på och tacka alla som va där för en tung dag.

Det Här Händer i Åre
Serriöst!! Har det inte hänt nått kul på så här länge? Skärpning!!!
I morgon ska jag i alla fall åka runt och visa lite folk i Sadeln...De nya backarna är jääättefina!

Gött med folk på Dahlbom ikväll, även om vissa saknades...

Det Här Händer i Åre
Idag 14:45 kommer jag hänga i Björnen där de kör ett ascoolt fackeltåg, med korvgrillning. Vilka är med mig?!

Tillbaka
Topp