Dior och Chanel

tican

Ny medlem
Dior och Chanel
finns det nån sportaffär som säljer deras skidkläder o skidor etc, eller är det bara i deras egna butiker? är jättesugen på ett par goggles från nåt av de märkena, men det verkar vara svårt att hitta. vet nån här var man kan tänkas finna dem på internet eller i sthlm?

puss,

Dior och Chanel
haha, misstänker att du är fett G' och kör i 3XL på kläderna ? kolla biblioteksgatan..

Dior och Chanel
har du sätt några snygga eller, länka gärna isåfall!

annars förstår jag inte riktigt varför du vill ha nån av dom märkerna...

Dior och Chanel
lassiter sa:
har du sätt några snygga eller, länka gärna isåfall!

annars förstår jag inte riktigt varför du vill ha nån av dom märkerna...
jag såg nån stekare här på freeride som hade ett par DIOR.. dom va inte allt för fula om jag minns rätt..

dock inget för mig.. ;)

Dior och Chanel
förra året så såg jag ett par chanel skidbrillor hos en glasögonoptiker i sturegallerian på stureplan :P

vet dock inte om de har några iår :)

Dior och Chanel
alwaysCrash sa:
haha, misstänker att du är fett G' och kör i 3XL på kläderna ? kolla biblioteksgatan..
är det nått fel på att inte köra i Dyng baggy? om nån minns det så när Jon skrev på för JL åkte han i rosa hyffsat tajta termopants och nån gräslig jacka + att JL inte är kända för sina baggy jeans och sina stora snygga tees direkt!! .... omoget att hacka på folk !!

Päääjs

Dior och Chanel
Blir nog svårt att hitta i en SPORTaffär men går säkert att hitta på någon stekigare boutique för herrekipering. Det lär ju kosta en hel del sköna slantar hur som helst.

Dior och Chanel
yahman sa:
ErikAndersson sa:
lassiter sa:
Dior, Chanel, Gucci eller Prada? det är frågan..

eeehh får bli Gucci brillorna lite shejdade sådär.:)
passar perfekt till ett ny waxat backslick och en rosa lacoste peek, då blir det ligga av!
nicki beach själva hjärtat i st:tropez, inte är det hjärnan iallafall hehe.
de va väll här som victoria silvstedt blev uplapad i brygga ? Hur kunde jag missa de ?

Dior och Chanel
Klämde lite på ett par Dior härom veckan, riktigt löjligt. Det är en ren ripoff på Carreras gogglar annó Stenmark, skulle gissa på att dom är lika välfungerande med dagens mått mätt (Carrera är inom samma koncern som Dior etc så det skulle inte förvåna mig om det är samma skit. Dessutom snordyra.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när folk köper dessa.

Dior och Chanel
Utter sa:
Klämde lite på ett par Dior härom veckan, riktigt löjligt. Det är en ren ripoff på Carreras gogglar annó Stenmark, skulle gissa på att dom är lika välfungerande med dagens mått mätt (Carrera är inom samma koncern som Dior etc så det skulle inte förvåna mig om det är samma skit. Dessutom snordyra.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när folk köper dessa.
ajdå. jag har bara sett dem på bild och gillade dem då.. får leta efter nåt annat, thanx.

Dior och Chanel
Dom hade ett par Dior förra året på Synsam här i Helsingborg.. Så kolla hos optikers som säljer skidglasögon också.. Och verkligen.. det är typ svarta budget carreras med en annan strap på. Men ska det va så ska det va. Plus att det ser rätt flashigt ut till om du har chanelle skidorna också ;)

Tillbaka
Topp