Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kika på ett videoklipp..Jarle sa:Jag får ingen reklam?
Har gjort det, flera gånger.. Spelar väl ingen större roll om det är reklam eller?Hogizz sa:Kika på ett videoklipp..Jarle sa:Jag får ingen reklam?
true words.....jeppenator sa:nu såg jag, riktigt ovärt..
visst måste freeride dra in pengar.. men detta är inte värt det..
måste finnas smartare sätt å göra reklam för företag.. detta kommer nog få folk att låtabli att kolla på videoklippen, istället för att kolla, å då blir det direkt mindre reklam..
fan vet jag, men de känndes inte så värt det tyvär
10-0 till Johan. hellre bättre kvalla och att freeride utvecklas än att freeride går i konkurs..johan sa:Verkligheten är så att vi måste dra in pengar för att driva Freeride. Men för er användare är det helt gratis att kolla på filmerna och ladda upp obegränsat med videoklipp. Fungerar det bra med videoreklamen kommer det innebära att vi kan fortsätta utveckla videoklippsavdelningen och förhoppningsvis fixa så att det blir bättre bildkvalitet.
den perfekta lösningen, alla blir gladaJtoB sa:ta reklamen efter alla filmer..höhö
Jag pallar inte ens se på Videoklipp längre..Jarle sa:Har gjort det, flera gånger.. Spelar väl ingen större roll om det är reklam eller?Hogizz sa:Kika på ett videoklipp..Jarle sa:Jag får ingen reklam?
Freeride kommer ju inte gå i konkurs bara för att man tar bort reklamen på videofunktionen, om utvecklingen går i rätt riktning så får man vara mer än nöjd. Alla vill vi att Freeride ska bli bättre.TheFibretech sa:10-0 till Johan. hellre bättre kvalla och att freeride utvecklas än att freeride går i konkurs..johan sa:Verkligheten är så att vi måste dra in pengar för att driva Freeride. Men för er användare är det helt gratis att kolla på filmerna och ladda upp obegränsat med videoklipp. Fungerar det bra med videoreklamen kommer det innebära att vi kan fortsätta utveckla videoklippsavdelningen och förhoppningsvis fixa så att det blir bättre bildkvalitet.
Det kommer typ ett sånt i månaden. Videoklipp kollar man på några gånger per dag.jeppenator sa:men hörrni, kom på en grej, de va stadiumreklam i början av alla FR tv avsnitt.. ingen klagade?
varför denna hype?
ja , det blir perfektjohan sa:Tack för alla synpunkter. Nu har jag gjort två ändringar
- Klipp under 20 sekunder har ingen videoreklam alls.
- Man får se max 3 reklamklipp per dygn. Därefter är det helt fritt från reklam.
Hoppas ni gillar det bättre.
detta är de som är så bra med freeride, dom lyssnar.. och tar åt sig av medlemmarnas synpunkter!johan sa:Tack för alla synpunkter. Nu har jag gjort två ändringar
- Man får se max 3 reklamklipp per dygn. Därefter är det helt fritt från reklam.
kung!johan sa:Tack för alla synpunkter. Nu har jag gjort två ändringar
Bra synpunkt. Jag ska ta upp detta med företaget som har hand om videoannonserna.Wippeh sa:jag kikade lite på detta nu. bara för att kolla av. Finns en sjuk nackdel med reklamen som jag inte riktigt uppskattar. Det är det att ljudet till den inte går att sänka! Blir ju ett jävla liv å man kan inte dra ned volymen via "tvn".