Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skämtar du med mig? 50 cent kan uppenbarligen inte skriva vettiga texter och enda orsaken att han är känd är att alla 14 åriga gangstaz gillar hans sjuka lyrics om GUNSHOTS AND CASH NIGGAHak sa:Allt med nice flow är bra, och lite djup. 50 cent har gjort ett par riktigt tunga låtar som ger lite eftertanke. Han är inte lika mycket mainstream gangsta som de andra, han är ett musikgeni.
word, han rappar ju om hur han hustlar, om hur han blev skjuten 9 ggr å överlevde,men NÅN vettig text borde han ju ha... annars är något OTROLIGT FEL!ENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:skämtar du med mig? 50 cent kan uppenbarligen inte skriva vettiga texter och enda orsaken att han är känd är att alla 14 åriga gangstaz gillar hans sjuka lyrics om GUNSHOTS AND CASH NIGGAHak sa:Allt med nice flow är bra, och lite djup. 50 cent har gjort ett par riktigt tunga låtar som ger lite eftertanke. Han är inte lika mycket mainstream gangsta som de andra, han är ett musikgeni.
Den skiten är väl inte riktigt vettig. En wannabe gangsta. Rappens motsvarighet till Britney Spears eller Idolartisterna, känns plastig.SimplyP sa:word, han rappar ju om hur han hustlar, om hur han blev skjuten 9 ggr å överlevde, NÅN vettig text borde han ju ha...ENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:skämtar du med mig? 50 cent kan uppenbarligen inte skriva vettiga texter och enda orsaken att han är känd är att alla 14 åriga gangstaz gillar hans sjuka lyrics om GUNSHOTS AND CASH NIGGAHak sa:Allt med nice flow är bra, och lite djup. 50 cent har gjort ett par riktigt tunga låtar som ger lite eftertanke. Han är inte lika mycket mainstream gangsta som de andra, han är ett musikgeni.
go kanye! go kanYe!Deespin sa:http://www.expressen.se/noje/1.797125/50-cents-karriar-hanger-i-skor-trad
här har vi nån som vet vad han snackar om!yahman sa:ORGANISM 12 för hela slanten
fetaste punsh-linsen i branchen
daaamn hoomie? fuck no, bäst att jag går ut och köper fiftys skiva imorgon =(AndreasA sa:go kanye! go kanYe!Deespin sa:http://www.expressen.se/noje/1.797125/50-cents-karriar-hanger-i-skor-trad
joo, man är ju en wannabie gangster om man vuxit upp utan föräldrar pga att en av dom bleev dödad och en bara drog, sen sålde han knark för att överleva och efter det blev han skjuten 9 ggr och överlevde, och han som sköt är säkerligen död för längesedan, det kallar jag wannabie!landenkungen sa:Den skiten är väl inte riktigt vettig. En wannabe gangsta. Rappens motsvarighet till Britney Spears eller Idolartisterna, känns plastig.SimplyP sa:word, han rappar ju om hur han hustlar, om hur han blev skjuten 9 ggr å överlevde, NÅN vettig text borde han ju ha...ENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:skämtar du med mig? 50 cent kan uppenbarligen inte skriva vettiga texter och enda orsaken att han är känd är att alla 14 åriga gangstaz gillar hans sjuka lyrics om GUNSHOTS AND CASH NIGGA
word!trapp91 sa:joo, man är ju en wannabie gangster om man vuxit upp utan föräldrar pga att en av dom bleev dödad och en bara drog, sen sålde han knark för att överleva och efter det blev han skjuten 9 ggr och överlevde. det kallar jag wannabie!landenkungen sa:Den skiten är väl inte riktigt vettig. En wannabe gangsta. Rappens motsvarighet till Britney Spears eller Idolartisterna, känns plastig.SimplyP sa:word, han rappar ju om hur han hustlar, om hur han blev skjuten 9 ggr å överlevde, NÅN vettig text borde han ju ha...
PS. Förklara gärna vad som är en riktig ganster för dej, och vad som skiljer honom från 50 cent.!
DS.
Visst är 50 cent en riktig gangster med hård uppväxt, men grejen är att han har blivit en riktig jävla sell out vilket jag också tycker man hör tydligt i musiken med långa, tråkiga refränger med ytliga texter. T ex att göra en låt med justin timberlake, vad kan man mer vara ute efter än att tjäna pengar om man gör det?trapp91 sa:joo, man är ju en wannabie gangster om man vuxit upp utan föräldrar pga att en av dom bleev dödad och en bara drog, sen sålde han knark för att överleva och efter det blev han skjuten 9 ggr och överlevde, och han som sköt är säkerligen död för längesedan, det kallar jag wannabie!landenkungen sa:Den skiten är väl inte riktigt vettig. En wannabe gangsta. Rappens motsvarighet till Britney Spears eller Idolartisterna, känns plastig.SimplyP sa:word, han rappar ju om hur han hustlar, om hur han blev skjuten 9 ggr å överlevde, NÅN vettig text borde han ju ha...
PS. Förklara gärna vad som är en riktig ganster för dej, och vad som skiljer honom från 50 cent.!
DS.
det är det att 50 cent är grymt mycket smartare än andra rappare när det gäller att tjäna pengar, han har gjort film, spel och låtar om sitt liv, och han tjänar för jävla mycket, och jag tror att det är det många rappare är ute efter, han har helt enkelt lyckats, men om nån kallar honom wannabie så say it to his face...Robbott sa:Visst är 50 cent en riktig gangster med hård uppväxt, men grejen är att han har blivit en riktig jävla sell out vilket jag också tycker man hör tydligt i musiken med långa, tråkiga refränger med ytliga texter. T ex att göra en låt med justin timberlake, vad kan man mer vara ute efter än att tjäna pengar om man gör det?trapp91 sa:joo, man är ju en wannabie gangster om man vuxit upp utan föräldrar pga att en av dom bleev dödad och en bara drog, sen sålde han knark för att överleva och efter det blev han skjuten 9 ggr och överlevde, och han som sköt är säkerligen död för längesedan, det kallar jag wannabie!landenkungen sa:Den skiten är väl inte riktigt vettig. En wannabe gangsta. Rappens motsvarighet till Britney Spears eller Idolartisterna, känns plastig.
DS.
Nä 50 cent får ta å skärpa sig om han vill ha kvar nån hip-hopfankrets istället för folk som också gillar paris hilton m.m
Kan säga direkt att det finns andra hip hopare som också har lyckats och tjänar äckligt mycket pengar men de låter inte det gå ut över låtarna utan behåller stilen och blir inte blinda av framgången.trapp91 sa:det är det att 50 cent är grymt mycket smartare än andra rappare när det gäller att tjäna pengar, han har gjort film, spel och låtar om sitt liv, och han tjänar för jävla mycket, och jag tror att det är det många rappare är ute efter, han har helt enkelt lyckats, men om nån kallar honom wannabie så say it to his face...Robbott sa:Visst är 50 cent en riktig gangster med hård uppväxt, men grejen är att han har blivit en riktig jävla sell out vilket jag också tycker man hör tydligt i musiken med långa, tråkiga refränger med ytliga texter. T ex att göra en låt med justin timberlake, vad kan man mer vara ute efter än att tjäna pengar om man gör det?trapp91 sa:joo, man är ju en wannabie gangster om man vuxit upp utan föräldrar pga att en av dom bleev dödad och en bara drog, sen sålde han knark för att överleva och efter det blev han skjuten 9 ggr och överlevde, och han som sköt är säkerligen död för längesedan, det kallar jag wannabie!
DS.
Nä 50 cent får ta å skärpa sig om han vill ha kvar nån hip-hopfankrets istället för folk som också gillar paris hilton m.m
sen gör han vissa "ytliga" låtar, men också helt andra låtar som verkligen har betydande texter.
jag e inte något 50 cent fans direkt, lyssnar bara på ett par låtar gjorda av honom, men blir bara trött på alla wannabies som kallar honom för wannabie...
haha a fast jag tycker det är så tråkigt att det går ut över musiken som annars kunde varit mkt bättre, han har ju talangen. aja skitsamma vågar inte uttala mig alltför mkt innan jag hört curtis, men vad jag har hört från den än så länge blir den värdelös.trapp91 sa:jag säger att han är smart i det att tjäna pengar. och det är därför han är en jävla sell out, så vi är överens egentligen :P
jag håller med dej om att det blir dåligare och dåligare måste jag erkänna, men tror precis som koivisto att det beror mycket på bolagen, det är alltid artisterna som får skiten även om det ska vara bolagen som ska ha den... kommer ihåg för ett par år sen när jag fick 50 cents album "Get rich or ide tryin" absolut ett av de bästa ablum jag har , hela albumet är grymt inte bara en eller två låtar.. efter det har jag inte köpt nåe mer från 50 cent för de nya e inte lika bra... men vissa ganska nya låtar har man ju som håller klass.Robbott sa:haha a fast jag tycker det är så tråkigt att det går ut över musiken som annars kunde varit mkt bättre, han har ju talangen. aja skitsamma vågar inte uttala mig alltför mkt innan jag hört curtis, men vad jag har hört från den än så länge blir den värdelös.trapp91 sa:jag säger att han är smart i det att tjäna pengar. och det är därför han är en jävla sell out, så vi är överens egentligen :P
Koivisto: Tycker också det är synd att kanye har blivit divig, men vet du vad han har gjort mer för arrogant än det på mtvgalan? Vad jag uppfattade det som verkar artisterna ha krökat rätt hårt under galan (t ex pharrell gick upp helt plötsligt och kramade någon som hade micken) och som alla vet överdriver alkohol en del.
Helt rätt om Kanye West, han e väl sell out om nån. Jag menar lyssnar bara på hans nya låt där han samplar sönder Daft Punk och dansar i skittöntiga flugan look a like brillor. Han e fan den nya P Diddy som står å dansar lite halvtaskigt i ett hörn å ser dum utHenrik_koivisto sa:Roligt att ingen har nämnt typ Jay-Z, a tribe called quest. Jay-z gör inte lika mycket musik nå mer men hans egna album måste man ju ändå säga är mycket bra..
A tribe called quest är väl inget som allt för många lyssnar på då dom inte funnits på ett bra tag, eller varit direkt aktiva kanske man ska säga.. men rykten säger att dom kommer med nytt material inom kort..
50 cent: Han har insett att det går att tjäna pengar på ett artistnamn.. Man ska inte bara lyssna till hans "hits", alla vet att dom låtar som blir hits idag inom hip hop´en är dom låtarna som går hem på dansgolven.. Och då blir det oftast dom låtarna som handlar om pengar, bilar och flickor.. Det finns låtar på hans skivor som är riktigt bra och har under meningar.. Men visst, mycket handlar om just pengar och brudar..
Kanye west ger jag inte mycket för, hatar verkligen den människans attityd till andra artister.. Sen kanske han gör bra musik, men det berör mig inte.. Man kan inte betee sig som han gör och tro att folk kommer tycka bra om honom.. Gå runt och leva högre upp än man egentligen är, nej tack.. Alla som såg något av Mtv´s firmafest (mtv music awards) vet vad jag pratar om. Incidenten när han gick upp på scen och gormade om att han skulle ha haft priset för bästa video istället för den personen som vann.
Svensk hiphop då, Organism 12 slår det mesta när det gäller punch-lines.. Verkligen inte många som kan mäta sig.. Ison och fille, fattaru, max peezay, obnoxius, finns hur mycket bra som helst inom den svenska scenen.. Detta är bara exempel..
Skulle kunna sitta här och räkna upp artister i all evighet men det tänker jag inte göra..
Kan nämna några bara, Ill bill, non phixion, bone thugs (dom äldre skivorna i synnerhet), The roots, mobb deep, jedi mind, wu tang, capone-n-noreaga.. Kan hålla på hur länge som helst med bra artister..
Kan lyfta fram något mer okänt, Black moon..