Jag fattar inte vad det är för coolt att sjunga om det...rasms sa:ibland lyssar jag på hiphop bara förat de är ju så jävla soft när man sjunger om bilar Pengar$ bitches o bloodz o crips de är så coolt
sjukt avundsjuk måste jag sägaMarkusRehn sa:var på kanye west igår...säga vad man vill om honom men konserten var gryyyyyyyyym![]()
Nas = Nasir JonesSoederpundare sa:Fett coolt vem är den andra nas som jag aldrig har hört talas om förut ?Deespin sa:Jedi mind tricks, Nas, Dilated peoples, Swollen members, Ice cube, tupac, Nas, pete rock, Masta ace osv osv finns många bra
Ja de kan jag hålla med omatt den ärSimplyP sa:kollade just en av hans låtar den var bra! Can You Imagine
jag diskuterade hiphop, jag sa vad jag tyckte och hade för erfarenhet av hiphop?glindstrom sa:vad är meningen med att skriva i denna tråddå :S?Mattias_h sa:lyssnar sällan på hip hop ! mkt sällan![]()
aa dom är sjukt bra...galet svängiga!Gahnis sa:Well boys... Kolla in svenska Blacknuss! Funky som bara den....
/G
Han menade att jag råkade skriva Nas två gånger..Viktoria-L sa:Nas = Nasir JonesSoederpundare sa:Fett coolt vem är den andra nas som jag aldrig har hört talas om förut ?Deespin sa:Jedi mind tricks, Nas, Dilated peoples, Swollen members, Ice cube, tupac, Nas, pete rock, Masta ace osv osv finns många bra
biggiesmall, tupac are all the left outs har jag för mig fat joe sjunger i beat novacane:Panalkrut sa:tupac och biggie...säger jag bara...2 legender....
lika som snoop han kommer å bli legend när han blir skjuten!!
nuff said?jeppenator sa:Booba.. den enda riktiga hiphoppen..
I doSjogras sa:varför är det ingen här som lyssnar på svensk hiphop? jag snackar inte om snook och mange shimdt, jag tycker att dom är värdelösa. Nån som hört pst-q?
jeppenator jag älskar när du är så härligt seriösjeppenator sa:okey.. tänkt om.. Markoolio har ju också en hel del tunga texter?
vafan är grejen med fransk hiphop? ett oförståeligt språk och de låtar han gjort är inte så bra heller.jeppenator sa:Booba.. den enda riktiga hiphoppen..
ahahaha ^^analkrut sa:tupac och biggie...säger jag bara...2 legender....
lika som snoop han kommer å bli legend när han blir skjuten!!
skit i och skriva om du inte gillar hip hopaendrew sa:palla musik med folk som pratar. rock ska det va!
hurdudu, jag har faktiskt träffat markoolioel_poppo sa:skit i och skriva om du inte gillar hip hopaendrew sa:palla musik med folk som pratar. rock ska det va!
pengar är cooltRastavibrationer sa:Jag fattar inte vad det är för coolt att sjunga om det...rasms sa:ibland lyssar jag på hiphop bara förat de är ju så jävla soft när man sjunger om bilar Pengar$ bitches o bloodz o crips de är så coolt
Och vad tusan har Markoolio med hip hop att göra...aendrew sa:hurdudu, jag har faktiskt träffat markoolioel_poppo sa:skit i och skriva om du inte gillar hip hopaendrew sa:palla musik med folk som pratar. rock ska det va!
hahahaahahhaahah!!!Deespin sa:Har du inte hört den där låten där dom sjunger om att markoolio är sveriges egen tupac?^