Diskutera Hip Hop!

Diskutera Hip Hop!
Jo, men man kanske ska variera sig lite

Senast redigerad av en moderator:
Diskutera Hip Hop!
De två bästa rapparna just nu enligt min åsikt är Kev Brown och Brother Ali..Sjukt najsiga. Sen går det ju inte att komma ifrån att Ison och Fille är jävligt bra och har schyssta texter. Eller vad säger ni?

Diskutera Hip Hop!
analkrut sa:
tupac och biggie...säger jag bara...2 legender....

lika som snoop han kommer å bli legend när han blir skjuten!!
biggiesmall, tupac are all the left outs har jag för mig fat joe sjunger i beat novacane:P

lyssnar på allt från dl incognito - universial lover till fatjoes beat novacane

älskar biggies 2003remix på party and bullshit

Senast ändrad:
Diskutera Hip Hop!
Lyssnar mycket på Hieroglypics/Souls of Mischief, Wu-Tang Clan, Eazy E, The Game, NWA, Dr.Dre, Braille, Geto Boys, Hilltop Hoods, Immortal Technique, Juelz Santana, Lazarus, NAS, Tec n9ne, tupac mm..

Lite blandat men mest gangsta rap, det är ju rätt gött o lyssna på, men det är klart, det är ju inte bara hip-hop/rap som man lyssnar på.

Diskutera Hip Hop!
----- Fick spasmer i fingret så det vart dubbelpost -------

Senast ändrad:
Diskutera Hip Hop!
jeppenator sa:
Booba.. den enda riktiga hiphoppen..
vafan är grejen med fransk hiphop? ett oförståeligt språk och de låtar han gjort är inte så bra heller.
jag hatar snap (D4L etc) och crunk (typ lil jon) också

just nu lysnnar jag förrresten på Cappadonna - slang editorial, riktigt bra

(reserverar mig för ev stavfel, klockan är ju fan kvart över 3

Diskutera Hip Hop!
För mig gäller just nu southside. Två snuskigt bra album är Birdman & Lil' Wayne - Like father like son och Young Buck med Buck the world. Kanon helt enkelt.

Väntar också på kanyes nya album som släpps samtidigt som 50 cents Curtis. Hoppas kanyes slayar 50 rejält då han har lovat att lägga ner solokarriären om kanyes säljer mer än hans första veckan XD 50 har blivit sån jävla sell out

Diskutera Hip Hop!
Har du inte hört den där låten där dom sjunger om att markoolio är sveriges egen tupac?^

Tillbaka
Topp