Men varför ska man sänka sig längre än va man behöver? Det går ju att bli framgångsrik utan att bara dra det gamla MTV receptet, finns det ju många exempel på. Varför inte göra nåt konstruktivt om man har möjlighet att göra det?trapp91 sa:Länken som du antagligen syftar på, är ett exempel på dålig musik... Jag har inte sett nån som skrivit att den är bra iallaf?Setermannen sa:Jag fattar liksom inte hur nån på allvar kan uppskatta tex Make it rain med Fat Joe, där en tjock, antagligen mobbad som liten kille från Bronx rappar om sina pengar och hoes. Det är ju typ lika givande som raggarmusik eller Darin.
Sen kan du ju inte veta att han var mobbad, sen hade antagligen många som lodar här på FR vart det om dom växt upp i bronx...^^host...
Alltså, det jag inte gillar är sånna som grovt kritiserar vissa rappares sätt att tjäna pengar... hade inte du rappat om hoes å cash om du hade varit i deras situation från början dvs helt pank och sedan börjat tjäna nästan oändligt med pengar på det??
här har vi någon som träffat många rättJennni sa:atompshere, talib, common, cunninlynguist, brother ali, murs, zion i, masta ace, immortal technique, Jean Grae, gangstarr, The roots, Mos def, Lupe Fiasco, Pigeon John, KRS-one, pharoahe monch, aesop rock, qwel, das efx, Dead prez, Pete rock.
Hi-tek - Music is for life (ft. J Dilla, Nas, Common, Busta rhymes, Marsha of floetry)
Nae, det är inte den. Låten är inte speciell tung utan det är mer skönt flow i den.jpelgander sa:kan vare kayne west med heard´em say
Du lyssnade på jävligt bra musik! Speciellt Aesop och Atmosphere slår ju det mesta. Såg Million Stylez på tv:n nyss, blir fan deprimerad.Jennni sa:atompshere, talib, common, cunninlynguist, brother ali, murs, zion i, masta ace, immortal technique, Jean Grae, gangstarr, The roots, Mos def, Lupe Fiasco, Pigeon John, KRS-one, pharoahe monch, aesop rock, qwel, das efx, Dead prez, Pete rock.
Hi-tek - Music is for life (ft. J Dilla, Nas, Common, Busta rhymes, Marsha of floetry)
D Block - How I love you. Lite snack i början.BigD sa:Jag söker en låt. I början är det lite pianospelande och sen går det över till mer hip-hop om ni fattar. Någon som kan ha en aning?
kan de va något så enkelt som nas- i know i can?BigD sa:Nae, det är inte den. Låten är inte speciell tung utan det är mer skönt flow i den.jpelgander sa:kan vare kayne west med heard´em say
Här har ju namedropen redan börjat, så det är väl bara att fortsättaa_ahlnas sa:GILLAS:
cunnin lynguists e ju bara sjukt sköna i flowet.
Biggie tho, älskar spit yo game,
2pac changes, lite olika, finns mkt skit med
sen e ju talib,mos, common sjukt sköna, samt brother ali. mkt bra finnes yaaooo
HATAS:
Lil jon, annat skrik,
chopped and screwed,
Okej, jag la ut intror på youtube, någon som känner igen?BigD sa:Jag söker en låt. I början är det lite pianospelande och sen går det över till mer hip-hop om ni fattar. Någon som kan ha en aning?
BigD sa:Okej, jag la ut intror på youtube, någon som känner igen?BigD sa:Jag söker en låt. I början är det lite pianospelande och sen går det över till mer hip-hop om ni fattar. Någon som kan ha en aning?
Förstapris kommer utdelas.
det är ju en asbra låt.. om william, han som våldtar sin egen morsa å hoppar från hustak.. han vill bli gangster.. den är 9 min lång har jag för mig
kommer inte ihåg va den heter.. men tror de är jedi mind trixs.. sjukt bra låt
det är immortal techniqe - dance with the deviljeppenator sa:de va inte jedi mind trix.. är nån annan. ska leta!
BigD sa:Okej, jag la ut intror på youtube, någon som känner igen?BigD sa:Jag söker en låt. I början är det lite pianospelande och sen går det över till mer hip-hop om ni fattar. Någon som kan ha en aning?
Förstapris kommer utdelas.
kasnke inte var först men de e Immortal Technique - dancing with the devil
skriv i gb om du vill ha den![]()
sant ! den är riktigt bra ..M4lin sa:Jedi mind tricks - Razorblade Salvation.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa va bra den e
HAHAHAHAHA det var vell sanrare The Latin Kings som fick svensk hip hop på kartan XDaendrew sa:ööh , det var typ han som startade hiphop i sverige idiot?!! häng med vafan. lollandenkungen sa:Och vad tusan har Markoolio med hip hop att göra...aendrew sa:hurdudu, jag har faktiskt träffat markoolio
Inte för att jag gillar Pimp C's musik, men va fan hände med honom? Kollade på Wikipedia och det gav inte så mycket.Robbott sa:Joo vadå make it rain är visst bra? Scott Storch producerar, då blir det inte dåligt ojoj
Asså ni måste förstå att dom inte är seriösa, dom överdriver ju som fan.
Annars kan jag tipsa om Birdmans nya 5 Stunna där det finns en del goa låtar
Prodigys The Return of the Mac blev utsett till årets bästa album av Donnie Donut och är riktigt bra
I och med Pimp Cs sorgliga bortgång för en månad sedan måste ni lyssna på UGKs Underground Kingz som är ett av 2007 allra bästa album.
Lyssna också på Get Throwed från Bun Bs album Trill från 2005 som också e grymt
Enjoy!
nja men asså de dom gjorde med outkast i typ int'l players anthem är ju bland det bästa jag hört evva, diggar den låten så mkt! men annars är jag inte för musik med beats som bara är på att slänga in alla beats som finns. ska kolla lite mer på y-tube på ugk och kolla om ja kanske ändrar uppfattningRobbott sa:Vad jag vet så vet man itne varför Pimp C dog som ahlnas säger, inga droger i hotellrummet och han blev inte mördad. Kanske en stroke eller nått.
Nja fast ahlnas den e gangsta på ett annorlunda sätt. Typ helt eget sound också, me like!
hahahahahah idiot!!!977 sa:HAHAHAHAHA det var vell sanrare The Latin Kings som fick svensk hip hop på kartan XDaendrew sa:ööh , det var typ han som startade hiphop i sverige idiot?!! häng med vafan. lollandenkungen sa:Och vad tusan har Markoolio med hip hop att göra...