The_wannabe
Ny medlem
Diskutera Hip Hop!
PROMOE och såklart GANGSTARR !!!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gör så! Men ett hetar tips är att lyssna på Underground Kingz, tog dock ett tag för mig att verkligen uppskatta det men nu jävlar e det gott. Är ju en dubbelcd så det e la upp mot en 30 låtar.a_ahlnas sa:nja men asså de dom gjorde med outkast i typ int'l players anthem är ju bland det bästa jag hört evva, diggar den låten så mkt! men annars är jag inte för musik med beats som bara är på att slänga in alla beats som finns. ska kolla lite mer på y-tube på ugk och kolla om ja kanske ändrar uppfattningRobbott sa:Vad jag vet så vet man itne varför Pimp C dog som ahlnas säger, inga droger i hotellrummet och han blev inte mördad. Kanske en stroke eller nått.
Nja fast ahlnas den e gangsta på ett annorlunda sätt. Typ helt eget sound också, me like!
Eazy-E & 2pac på "How we do" va sjuuk!Robbott sa:Gör så! Men ett hetar tips är att lyssna på Underground Kingz, tog dock ett tag för mig att verkligen uppskatta det men nu jävlar e det gott. Är ju en dubbelcd så det e la upp mot en 30 låtar.a_ahlnas sa:nja men asså de dom gjorde med outkast i typ int'l players anthem är ju bland det bästa jag hört evva, diggar den låten så mkt! men annars är jag inte för musik med beats som bara är på att slänga in alla beats som finns. ska kolla lite mer på y-tube på ugk och kolla om ja kanske ändrar uppfattningRobbott sa:Vad jag vet så vet man itne varför Pimp C dog som ahlnas säger, inga droger i hotellrummet och han blev inte mördad. Kanske en stroke eller nått.
Nja fast ahlnas den e gangsta på ett annorlunda sätt. Typ helt eget sound också, me like!
När du ändå e igång så ta å lyssna på ena halvan av UGK Bun Bs Trill från 05, riktigt bra det med som bl a innehåller.
Hoppas inte ni har glömt deras genombrott med Jay-z:
Finns en skön remix med 2pac, Eazy, Game och 50 också
Just det ett sista tips också är Freeway, jävligt grym:, kanske halvdan kvalle :P
gå in på Props myspace och lyssna hans nyare låtar, grymt bra kille, roligt att han är från borlängeamadh sa:Finns en låt som alla borde ha i sin mp3 och det är Prop dylan - can you imagine. Förövrigt tycker jag att Eminem är strålande. Han är mer än en bra artist, han är komiker fan. Hans texter är kolossalt roliga. Blue Scholars är också nice.
WORDmackep sa:De som inte lyssnar på Classified kan inte ha alla indianer i kanoten!
tack som fan hittade tre låtar nu! av dilated peoples som var bra det e sån här hip hop som är bra tack!Mxrider6 sa:Swollen members!
Sweatshop Union!
Dilated Peoples!
Cunnin Lynguists!
philip + dipset & roc-a-fella = click clack pooowwwwwwRailson sa:Jag älskar Dipset och Roc- A Fella // Nils Philip Håkan Israelsson (pIsraelsson)
hahahahahapIsraelsson sa:[
och wiz khalifa är güüd.
JA!Shirk sa:Jedi Mind Tricks äger...
Hhaa du uttrycker dig bra nog skönt hahha.TheFibretech sa:nästan all är bra, men INTE 50-CENT! han suger, kan han inte sjunga om något normalt, måste han sjunga om att han är bäst, rikast och får alla brudar??????