Diviga jibbers.
asså 30 knattar? han snackar om när det är HAN som ska hoppa, så kommer det pro's och stör ju!rosenvinge sa:men jag skulle också lacka sate om det kom 30 knattar på rad in i parken...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
asså 30 knattar? han snackar om när det är HAN som ska hoppa, så kommer det pro's och stör ju!rosenvinge sa:men jag skulle också lacka sate om det kom 30 knattar på rad in i parken...
måste bara fråga om man inte kan ropa innan man drar ner i parken så att alla andra vet när man själv ska åka?.. isåfall så kulle man slippa att bli "Sneakad"..j_johan sa:Wooooooooooooord so mfanqvenner sa:HAHA.. Det värsta e ju att alla ni som skriver i denna tråd helst vill vara lika "ghetto" som Harlaut.. O spinna lika mycket som Jon.. O ha lika skön attityd som Wester på åre torg..
Självklart ska man inte vara dryg.. Men att någon snakear en i inrunet e FAN irriterande.. O om du måste avbryta ditt run pga detta så nog fan ska den personen höra det.. Bräckeliften e långsam nog.. O att bli snakead högst upp i svarta linjen gör ju att mn inte har någon fart till resten.. Va händer?? Jo man får ta sig ner till liften o stå i kö där istället..
Sluta va så himla anti.. Skaffa er en egen stil istället om nu ghettostilen e så hemsk.. Själv anser jag att man inte kan få för baggy brallor.. O att om någon e grym i parken kan dom fan se ut hur som helst..
Vad? Säg till mig då??
Ghetto stylish..
Ps. Årebo blir man bara om man e född i Åre.. Inte för att man e där i föräldrarnas stuga.. Själv har jag 4 säsonger i Åre.. men skulle aldrig kalla mig local.. Däremot känner jag många o många känner mig.. O jag e inte från STHLM heller haha..Ds.
jomen de händer ju ibland att de e nån snubbe som ändå inte hör, oftats nån flerbarnsförälder som är ute me kidzen.. en gång när ja var ute vare en farsa som lät ungrna klänga på downkinken i bräcke som att de vore nån jävla klätterstälning.. till råga på allt blev han sur när man sa till hanjeppenator sa:måste bara fråga om man inte kan ropa innan man drar ner i parken så att alla andra vet när man själv ska åka?.. isåfall så kulle man slippa att bli "Sneakad"..j_johan sa:Wooooooooooooord so mfanqvenner sa:HAHA.. Det värsta e ju att alla ni som skriver i denna tråd helst vill vara lika "ghetto" som Harlaut.. O spinna lika mycket som Jon.. O ha lika skön attityd som Wester på åre torg..
Självklart ska man inte vara dryg.. Men att någon snakear en i inrunet e FAN irriterande.. O om du måste avbryta ditt run pga detta så nog fan ska den personen höra det.. Bräckeliften e långsam nog.. O att bli snakead högst upp i svarta linjen gör ju att mn inte har någon fart till resten.. Va händer?? Jo man får ta sig ner till liften o stå i kö där istället..
Sluta va så himla anti.. Skaffa er en egen stil istället om nu ghettostilen e så hemsk.. Själv anser jag att man inte kan få för baggy brallor.. O att om någon e grym i parken kan dom fan se ut hur som helst..
Vad? Säg till mig då??
Ghetto stylish..
Ps. Årebo blir man bara om man e född i Åre.. Inte för att man e där i föräldrarnas stuga.. Själv har jag 4 säsonger i Åre.. men skulle aldrig kalla mig local.. Däremot känner jag många o många känner mig.. O jag e inte från STHLM heller haha..Ds.
annars så håller jag me totalt.
svårt att höra nu eftersom många kör med hörlurar sen dessa senila barnföräldrar är det bara att gapa som fan så dom förstår.j_johan sa:jomen de händer ju ibland att de e nån snubbe som ändå inte hör, oftats nån flerbarnsförälder som är ute me kidzen.. en gång när ja var ute vare en farsa som lät ungrna klänga på downkinken i bräcke som att de vore nån jävla klätterstälning.. till råga på allt blev han sur när man sa till hanjeppenator sa:måste bara fråga om man inte kan ropa innan man drar ner i parken så att alla andra vet när man själv ska åka?.. isåfall så kulle man slippa att bli "Sneakad"..j_johan sa:Wooooooooooooord so mfan
alltid lika roligtJwalerius sa:de e inte nnice att skricka, ja kööör!haha om folk gör de ska man åka före dem
Jag tycker det känns som att wester är en skön kille.. han driver ju med sig själv lixom.. han kankse är ett svin i backen..men han är verkligen en av dom man kan räkna som Pro's och han borde verkligen få träna så mycket som han behöver, men det säger inte att han ska säga att någon är en sopa och bara vara otrevlig.. jag tycker att om man sätter en flaxig 360 så ska man väl få träna det så att det blir en clean 360 och det kan man ju inte om man ska lämna företräde till Pro'sen.. så Pro'sen får ta o lugna sig lite.. big deal om man missar ett åk på en dag? jag menar att dom åker ju ändå skidor året om så dom borde ha tid att träna.. till skillnad från en vanlig svenson som kanske bara åker en vecka om året..JWester sa:sätter 1000 spänn på att det var den där wester som snackade. jävla diva alltså!
fyfan.
Men så tycker inte jag att du kan säga, ok dom behöver träna, men behöver inte vi andra också träna. För om inte alla andra får träna så kommer ju så småningom sporten dö ut för de utvecklas inga.bauwie sa:Man får ju se det från deras(the "pro's") vinkel också, dom är ju där för att träna så att dom sedan kan hävda sig på stora tävlingar. När folk kommer och förstör deras träning så är det klart dom lackar, säger inte att det är okej, man kan ju framföra det på olika sätt, men ett tag får man nog...
man kanske kan skrika å vifta lite med stavarna..?.. funkar här där jag åker.. men när man är nån annan stans så äre rusnings trafik i parken å man får alldrig köra om man inte drar ner precis innan nån annan:S varför äre så? kan man inte prata i parken?.. fråga om de är ok att man kör först eller nått?ekdahl sa:svårt att höra nu eftersom många kör med hörlurar sen dessa senila barnföräldrar är det bara att gapa som fan så dom förstår.j_johan sa:jomen de händer ju ibland att de e nån snubbe som ändå inte hör, oftats nån flerbarnsförälder som är ute me kidzen.. en gång när ja var ute vare en farsa som lät ungrna klänga på downkinken i bräcke som att de vore nån jävla klätterstälning.. till råga på allt blev han sur när man sa till hanjeppenator sa:måste bara fråga om man inte kan ropa innan man drar ner i parken så att alla andra vet när man själv ska åka?.. isåfall så kulle man slippa att bli "Sneakad"..
där håller jag med digBo87 sa:nu vet ju inte jag vilka omständigheter som rådde eller på vilken nivå dessa barn låg på, men JAG tycker att om man skall vistas i de svarta linjerna ska man ha färdigheter som inte stoppar upp flödet i kösystemet som råder. capisch?
men då är det ju ännu färre som är uppvuxna i åre sen de var bäbbor riktiga årebor. rätta mej om jag har fel, men föds inte en hel del av bebisarna från åre på BB inne i östersund nuförtiden?qvenner sa:Ps. Årebo blir man bara om man e född i Åre.. Inte för att man e där i föräldrarnas stuga.. Själv har jag 4 säsonger i Åre.. men skulle aldrig kalla mig local.. Däremot känner jag många o många känner mig.. O jag e inte från STHLM heller haha..Ds.
Ante, det är såhär att alla "coolingar" i åre kommer inte därifrån egentligen, dom flesta kommer från sthlm och liknande. Hade de varit en riktig jämtlänning så hade de fan inte varit nå ghetto yo stil. Då hade de vart lappskjortor och trädojjor.Whaaat sa:Fillez, Varför gav du inte lirarn en smäll? Blir fan förbannad när jag läser över hur dom beter sej ute i backen. Annat var det på Stenmarks tidDå var det ingen som körde "ghetto yo motherfucking crack, weed smoking motherfucker" stilen! Man märker ju på vissa från t.ex Åre, som tror att dom lever i värsta ghettot verkar det som, hur man orkar kopiera allt från MTV och filmer till skid världen..Jag fattar inte? Jämtland är väll det väll Lappskjortor och trädojjer som gäller! Tycker det är mycket schysstare än alla idioter som tror dom är cool för att dom baitar andras stil! Ghetto stilen fungerar inte i sverige enligt mej! Nu kanske jag kom "lite" ur ämnet men det skiter jag i :D
Ere knätoffs som gäller i Ljusdal då ??? ;-)fredrik_p sa:Hade de varit en riktig jämtlänning så hade de fan inte varit nå ghetto yo stil. Då hade de vart lappskjortor och trädojjor.
tack för mig
Man du har noll koll.. varför hatar du dessa åre Gangsters? nånsin träffat dom på riktigt ens?Fillez sa:hahah tror du verklinge på det ? du kanske inte har sett henrik Harlauts och hans polares ghetto vidoe, gangstahs of åre lixom
men asså han är ju rätt sjyst va ja vet i backen plus han kom ju å snacka rätt trevligt me mig när ja råka bryta av staven....... helt rätt fillez;Pekdahl sa:aah fyfan, den där jävla wester kommer och tror han är något.JWester sa:sätter 1000 spänn på att det var den där wester som snackade. jävla diva alltså!
fyfan.
true.ALXX sa:Den här jävla gangsterdebaten är så last winter...
Det här handlar inte bara om kläder, det handlar även om attityd!antonostlund sa:Jag förstår inte varför alla klagar på "gangsta" stilen. Dom ser mycket bättre ut på bild än folk med tajta omatchande kläder. Den "normala" stilen folk kallar är inte lika interresant att se på bild.