Dps 112!
vadå uppgradera? Behöver du turfunktion?andreasbj sa:Blir marker jester bra eller bör man uppgradera till ett par duke?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vadå uppgradera? Behöver du turfunktion?andreasbj sa:Blir marker jester bra eller bör man uppgradera till ett par duke?
Är det enda skillnaden? I så fall kör jag vidare på jester och sparar lite pengarJL76 sa:vadå uppgradera? Behöver du turfunktion?andreasbj sa:Blir marker jester bra eller bör man uppgradera till ett par duke?
edit: ok, google fungerar fortfarande.RichardL sa:Nya Marker FT12 är lättare än Diamir.... Och vridstyvare verkar det som..
Eder Richard
Den här tråden:AKvS sa:Marker FT12? vad har jag missat?RichardL sa:Nya Marker FT12 är lättare än Diamir.... Och vridstyvare verkar det som..
Eder Richard
OK, här kommer allt tekniskt lullull om 112RP.Banzai sa:Nojlas
Skulle du kunna berätta lite mer om måtten på 112 är mycket sugen.
200cm RP behöver en ca 20 intresserade pers jaCarled sa:En intressant grej som jag hoppas att jag minns rätt. Stephan har skrivit på TGR att om han kan få 20(?) pre-orders med 50% förskott har han inga problem med att göra en 200cm 112RP...
Fan, sign me up damnit! Får ju helt enkelt lita på den gode Nojlas omdömmeAKvS sa:AKvS: 1 par
Menar du den som är med som Europa via deras hemsida?AKvS sa:Har försökt få kontakt med Nojlas men han verkar ha fullt upp.
Jag mailade med DPS kille i Europa och han påstod att det inte skulle vara någon pre-season-sale men jag är rätt sugen på att vänta till maj/juni och se vad som händer.
Kanske dags att styra upp freerides (mig veterligen) första group-buy? Vem vill inte ha DPS 112?
Det var riktigt dåligt av mig...! Jag som verkligen tog det lugnt och metodiskt tyckte jag!Carled sa:Wezi, hur kan du ha missat mig, jag tar det nästan som en förolämpning! ;-)
När kommer du till Åre då? Är väääldigt intresserad av att prova dessa bananer.joonl sa:Kommer även fram mot vårkanten förhoppningsvis ha ett litet utbud av testskidor att förfoga över i Åre om någon har vägarna förbi!
kalla det vad du vill finns inte en chans den är 149 cm på den skidan, min gissning är 115-120cmCarled sa:Effektiv kant är väl det som menas? Dvs. det som finns kvar efter tapern... Eller?
Listan!! In i listan!!Carled sa:Jag vill ha ett par blåa, 190cm långa 112RP Pure i flex 2 tack!
Kan bli intressant att se hur mycket vi kan spara på att bulka ihop frakten. En sjukt cool grej med DPS är att "alla" det snackas om är hyffsat lätta att få tag/läsa åsikter från på TGR eller här på freeride. Läser du en tråd om Lotus på TGR så har du marshal eller stephan som skriver, eller att någon har snackat/mailat massa med Mike, hehe... Och så har Enander fotat. Ständigt denna Enander! ;-)
Inge mer Dynastar??joonl sa:Tänkte bidra med lite info här.
Till att börja med, kul att det verkar finnas den här typen av intresse för DPS!
Sedan en knapp månad tillbaka har jag åkt på DPS och kommer tillsammans med Nojlas att ansvara för distributionen här i Sverige. Har ni frågor eller funderingar, maila oss! Själv så har jag faktiskt bara hunnit åka på lotus 120 än så länge så det är egentligen bara den skidan jag kan säga något om. Väldigt nöjd för den som undrar.
Kolla in http://arefjell.se/?p=324 för lite film
Själv är jag i Kanada nu och teståker för fullt... Hoppas på förhållanden för mina nymonterade 138 och så tar jag testet av 112:an när jag är tillbaka i Sverige. Kommer även fram mot vårkanten förhoppningsvis ha ett litet utbud av testskidor att förfoga över i Åre om någon har vägarna förbi!
jon@dpsskis.com
Jon Larsson