Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
26-28 novHenk021 sa:I'll be therenär går detta av stepeln då?
Och Jon Larsson. Så ta chansen att klämma på både DPS-lagg och Jon :PHasse_Lindborg sa:Skidtesten i Sälen kommer Noljas vara på. Eller den i Tandådalen för att vara mer exakt...Henk021 sa:Är det nån som vet om dessa skidor kommer att kunna provköras innan jul nånstans? sen tänkte jag på en annan sak, rockern är ju så jävla brutal, känns som de krävs ett ordentligt skidfordral till dem om man inte vill ha dem krachade på flygresan, några tips på bra fodral?
Ska bli! :DNojlas sa:Och Jon Larsson. Så ta chansen att klämma på både DPS-lagg och Jon :PHasse_Lindborg sa:Skidtesten i Sälen kommer Noljas vara på. Eller den i Tandådalen för att vara mer exakt...Henk021 sa:Är det nån som vet om dessa skidor kommer att kunna provköras innan jul nånstans? sen tänkte jag på en annan sak, rockern är ju så jävla brutal, känns som de krävs ett ordentligt skidfordral till dem om man inte vill ha dem krachade på flygresan, några tips på bra fodral?
Ehehe.. kul svar det där. :PHenk021 sa:Ska bli! :DNojlas sa:Och Jon Larsson. Så ta chansen att klämma på både DPS-lagg och Jon :PHasse_Lindborg sa:Skidtesten i Sälen kommer Noljas vara på. Eller den i Tandådalen för att vara mer exakt...
Inte fått något mail, inte fått några skidor och beställde 112:or. Läste mailet på TGR och där såg det ut som att hybrid-skidorna inte skulle levereras förän i December!!!! inte ok...jakob_H sa:Har ni som pre-order-beställt fått något mejl med info så att ni kan följa er leverans?
Fick idag ett mejl från DPS med nya tider om leveransen, bland annat verkar det som att Lotus 120 inte kommer att skickas förrän mellan den 1:e och 15:e december, jämfört med mellan den 20:e oktober och 5:e november som det var sagt tidigare, eller har jag missuppfattat något?
Ja, lite less blir man. Tror det beräknade leveransdatumet vid order (eftersom det var pre-order) skulle försöka vara i slutet av augusti. Sedan sköts det framåt pga produktionsproblem.jakob_H sa:Där har ni mejlet så att ni kan läsa själva. Om jag inte har missförstått något och detta stämmer så funderar jag på att kräva tillbaka mina pengar och köpa ett par andra skidor, DPS behandlar oss som skit.
När vi beställde skidorna i april, var inte beräknad leverans mitten på juli till oktober eller något liknade, någon som minns?
Hur fan vet du det när det bara är två i Sverige som har åkt på de?Heinz_p sa:Bara att hålla ut lite till, kommer lätt vara värt det när väl skidorna dimper ner i brevlådan.
Det är lite som med en ny Apple-produkt. Hypen är stor, få har testat de men när väl exemplaren kommer ut i butikerna så slås världen med häpnad över denna storartade produkt!Hasse_Lindborg sa:Hur fan vet du det när det bara är två i Sverige som har åkt på de?
Ps. läs detta med glimten i ögat nu Ds.
apple? kommer det en ny apple-produkt!?!?! JAG MÅSTE HA DEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!Heinz_p sa:Det är lite som med en ny Apple-produkt. Hypen är stor, få har testat de men när väl exemplaren kommer ut i butikerna så slås världen med häpnad över denna storartade produkt!Hasse_Lindborg sa:Hur fan vet du det när det bara är två i Sverige som har åkt på de?
Ps. läs detta med glimten i ögat nu Ds.
Ps. Om det inte märks så är jag en extrem äpple-fan också.. Ds.
DPS? Kommer det en ny DPS-produkt!??!?! JAG MÅSTE HA DEEEENNN!!!!!!!Lee-nus sa:apple? kommer det en ny apple-produkt!?!?! JAG MÅSTE HA DEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Fra denne:marshalolson sa:dps project ski.
beyond faceshots.
Vad hade du beställt? 112 pure?AKvS sa:Fick detta inatt,
"Hi August,
Your DPS boards are on their way."
Så skönt!
Sjukt sexigaAKvS sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/769c9be2d5804da10535a0df5b5526db.jpg[/url]Heinz_p sa:Vad hade du beställt? 112 pure?AKvS sa:Fick detta inatt,
"Hi August,
Your DPS boards are on their way."
Så skönt!
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/c3f348510b7c283cf22e2833c711c7db.jpg[/url]
Racerbananer :D
Vad har du beställt? Pure, Hybrid?aelgen sa:Mmmm livet känns fullt av mening när man vaknade imorse och hittade ett tracking nummer i mailen![]()
Pure.jakob_H sa:Vad har du beställt? Pure, Hybrid?aelgen sa:Mmmm livet känns fullt av mening när man vaknade imorse och hittade ett tracking nummer i mailen![]()
So there is a god anyway. Hur lång är leveranstiden?Skafte sa:Pure.jakob_H sa:Vad har du beställt? Pure, Hybrid?aelgen sa:Mmmm livet känns fullt av mening när man vaknade imorse och hittade ett tracking nummer i mailen![]()
Snap. Det låter helt magiskt. Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas de kommer innan 15 november!aelgen sa:De skrev 3-5 vardagar. Men på fed ex sidan står det economy, så vet inte riktigt vad det innebär. Kan någon som fått skidorna bekräfta lev tid?