Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt om jag gör dig besviken men, Vars menar du? Det finna säkert en massa dropar i det området.jtisell sa:Vem gjorde droppet vid tyskhuvudet i tegefjäll idag!!!!!!!!
Tror jag inte på! I slutet av filmen säger han självGlisseur sa:POV på droppet 1:19 in i filmen. Typ på ett ungefär.
Håller med, förklarar ju att droppet vid 1:19 inte ser så imponerande ut POV (har ingen koll på drops själv, men kändes inte superhögt just där...). Jämfört med bilden passar det inte heller?Vattendroppe sa:Tror jag inte på! I slutet av filmen säger han självGlisseur sa:POV på droppet 1:19 in i filmen. Typ på ett ungefär.
"I just had a fun run, too bad I forgot to turn my helmet cam on" (med risk för felcitat) och sedan vrider han upp kameran och filmer tyskhuvudet :3
Nej men nu blir jag nyfiken, både på vem och vad termen betyder?Ttio sa:Kan detektiverna ta reda på vem som bakåtvåldtog högsta i östra idag?
50 spänn på Mattias Larsson! :PReine sa:Nej men nu blir jag nyfiken, både på vem och vad termen betyder?Ttio sa:Kan detektiverna ta reda på vem som bakåtvåldtog högsta i östra idag?
Glisseur sa:Neil Williman från Nya Zealand, just nu rankad 22:a på FWT (placeringen bakom Erik Sunnerheim för övrigt).
http://snow.co.nz/media/thumbnail_cache/uploads/2012/01/s_big_line_2_jpg_626x626_q85.jpg
POV på droppet 1:19 in i filmen. Typ på ett ungefär.
Detta är nog inte samma ställe.
Filmen är från rätta Tyskhuvudet, bilden är från ett utav de mest nariga åken i Årefjällen. Gunnilravins-branten rakt ovanför Gunnilliften. Har bara sett ett spår där tidigare på en 10-års period.
/Swedishmountain
Nu vet man men det verkar ju vara någon sorts hemlighet så det är väl bäst att knipa näbb.Ttio sa:Kan detektiverna ta reda på vem som bakåtvåldtog högsta i östra idag?
Nice launch bud! Too bad you couldn't hold it.NeilWilliman sa:Thanks for having me in Åre it was sweet! So much snow to go touring and hike park after closing too
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/ac9e83193bb18fd86497b08fcf0ef340.jpg[/url]