Dubbel backflip på matta.

• Trådstartare Trådstartare lillmatti
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
klart de inte går me dubbel.. seriöst.. är ni dumma? hur fan ska man hinna runt 2 volter på studsmatta?

skier13 sa:
MrFrid sa:

För er nötter som inte tror att det går att göra en dubbelbackflip har ni beviset här ovan.(inte 100%ig men bästa jag hade på datorn)

Tips om man ska lära sig den på mattan är att kunna den först ner i vatten ifårn 1an. man måste rotera ganska fort.

peace
Jag sätter dubbel lätt från 1an kan jag göra det på studsmatta då? :P
först och främst!
ofta jag lägger upp en film då jag fejkar en dubbelbackflip då! Jävla fjollor! Hoppas ni är irioniska med det ni skriver annars veta fan va ni är för puckon!

svar: om du sätter den ifrån ettan är det bara hitta en matta som du flyger bra på sen köra! se till att inte drifta så mycket bakåt bara så slipper du landa utanför!
peace

jeppenator sa:
klart de inte går me dubbel.. seriöst.. är ni dumma? hur fan ska man hinna runt 2 volter på studsmatta?
Voltteknik kallas det! Fan lättare att hinna runt 2 på matta en 1 fristående på mark ffs! Men ni får ju självklart tro vad ni vill. vi andra går ut och provar istället för att skriva i en jävla lame tråd om de går eller inte går.

MrFrid sa:
jeppenator sa:
Voltteknik kallas det! Fan lättare att hinna runt 2 på matta en 1 fristående på mark ffs! Men ni får ju självklart tro vad ni vill. vi andra går ut och provar istället för att skriva i en jävla lame tråd om de går eller inte går.
men va fan...,!;!:

klart de inte går att göra 2 volter i samma hopp! de e ju matematiskt uträknat me Hiltsteins teori, så här:

66,14456"44+99,1455~1551,11/44,25455=1,5566~1,5

de betyder att man MAX kan komma runt 1,5 volter i samma hopp!

Senast ändrad:
bra ut räkning där Simon..huvudet på skaft!

Senast ändrad:
jeppenator sa:
jEPPENATOR HAR TALAT (skrivit iaf)

Det går inte :O

många sätter det typ alla mina polare göre. "ramis-jibber" sätter misty to back

bra uträkning jaggillarskidor . men det går faktiskt inte att hinna runt 2 . ae hade också fejkat sina men han är inte så låg så han lägger ut dem på freeride ! sluta fejka !

kjell-ner sa:
bra uträkning jaggillarskidor . men det går faktiskt inte att hinna runt 2 . ae hade också fejkat sina men han är inte så låg så han lägger ut dem på freeride ! sluta fejka !
Precis

studsmatta4ever sa:
MrFrid sa:
jeppenator sa:
men va fan...,!;!:

klart de inte går att göra 2 volter i samma hopp! de e ju matematiskt uträknat me Hiltsteins teori, så här:

ja kan visa va de betyder:

66,14456"44+99,1455 = 1151,11 å de e kroppen

~1551,11/44,25455 = max rotationen

66,14456"44+99,1455~1551,11/44,25455=1,5566~1,5 betyder att om man har en kropp så kan man max rotera 1,5 varv i luften!

studsmatta4ever sa:
men va fan...,!;!:

men tänk om man delar det där i 3 då? då går det ju bara att göra en halv backflip

det går lovar asså ta i bara våga som en bäver det är bara det-var säker innan du gör det annars kanse det går åt satan asså.:D

Deespin sa:
studsmatta4ever sa:
men va fan...,!;!:

men tänk om man delar det där i 3 då? då går det ju bara att göra en halv backflip
men då har man bara en tredjedels kropp:S

Senast ändrad:
MrFrid och lulles måste ha varit dom mest blåsta personerna häär på fr !

Jävla sjyst uträkning där uppe altså!! Nobelpris nästa! Men som alla vet, lagar är till för att brytas! aight? Peace

tekniskt sett så kan man göra 1,6blackflip.. lite lurigt, men om man kryper ihop allt man kan så landar man faktist på ansiktet,

jaa jag vet att det låter otroligt.. men det är sant!

gurra_tarnaby sa:
klart de går min kompis sätter de han är 12
joo säkert ! isånafall under vattnet som ae gjorde ! seriöst fatta det går inte !

som marcus sa ta i allt vad du kan och kasta dig bakåt och flyger utanför mattan kan man faktiskt komma runt 1,6 och landa på ansiktet för då har du mer airtime ! MEN DET ÄR KNAPPT ! bara gymnaster som kan sånt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp