jeppenator
Aktiv medlem
Dubbel backflip på matta.
klart de inte går me dubbel.. seriöst.. är ni dumma? hur fan ska man hinna runt 2 volter på studsmatta?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
först och främst!skier13 sa:Jag sätter dubbel lätt från 1an kan jag göra det på studsmatta då? :PMrFrid sa:
För er nötter som inte tror att det går att göra en dubbelbackflip har ni beviset här ovan.(inte 100%ig men bästa jag hade på datorn)
Tips om man ska lära sig den på mattan är att kunna den först ner i vatten ifårn 1an. man måste rotera ganska fort.
peace
Voltteknik kallas det! Fan lättare att hinna runt 2 på matta en 1 fristående på mark ffs! Men ni får ju självklart tro vad ni vill. vi andra går ut och provar istället för att skriva i en jävla lame tråd om de går eller inte går.jeppenator sa:klart de inte går me dubbel.. seriöst.. är ni dumma? hur fan ska man hinna runt 2 volter på studsmatta?
men va fan...,!;!:MrFrid sa:Voltteknik kallas det! Fan lättare att hinna runt 2 på matta en 1 fristående på mark ffs! Men ni får ju självklart tro vad ni vill. vi andra går ut och provar istället för att skriva i en jävla lame tråd om de går eller inte går.jeppenator sa:klart de inte går me dubbel.. seriöst.. är ni dumma? hur fan ska man hinna runt 2 volter på studsmatta?
mm även fasst ja e sjuk..svantelicious sa:bra ut räkning där Simon..huvudet på skaft!
jEPPENATOR HAR TALAT (skrivit iaf)jeppenator sa:klart de inte går me dubbel.. seriöst.. är ni dumma? hur fan ska man hinna runt 2 volter på studsmatta?
word. jeppe kan allt! utom dubbel backflip då.. för de går inte§1aeriksson sa:jEPPENATOR HAR TALAT (skrivit iaf)jeppenator sa:klart de inte går me dubbel.. seriöst.. är ni dumma? hur fan ska man hinna runt 2 volter på studsmatta?
Det går inte :O
Fy fan va ord där august :Dsvantelicious sa:word. jeppe kan allt! utom dubbel backflip då.. för de går inte§1aeriksson sa:jEPPENATOR HAR TALAT (skrivit iaf)jeppenator sa:klart de inte går me dubbel.. seriöst.. är ni dumma? hur fan ska man hinna runt 2 volter på studsmatta?
Det går inte :O
lulle dom är ironiska.lullees sa:såklart de går många sätter det titta på stuttsmatte filmerna kanskea_ahlnas sa:tror inte att de går faktiskt..aeriksson sa:Är det ens möjligt att göra dubbel? :S Låter helt syyyykt :O Någon som har film? SKulle vara sjukt att se nån sätta det
men sluta mytta, ingen tycker att du är coollullees sa:många sätter det typ alla mina polare göre. "ramis-jibber" sätter misty to back
Preciskjell-ner sa:bra uträkning jaggillarskidor . men det går faktiskt inte att hinna runt 2 . ae hade också fejkat sina men han är inte så låg så han lägger ut dem på freeride ! sluta fejka !
ja kan visa va de betyder:studsmatta4ever sa:men va fan...,!;!:MrFrid sa:Voltteknik kallas det! Fan lättare att hinna runt 2 på matta en 1 fristående på mark ffs! Men ni får ju självklart tro vad ni vill. vi andra går ut och provar istället för att skriva i en jävla lame tråd om de går eller inte går.jeppenator sa:klart de inte går me dubbel.. seriöst.. är ni dumma? hur fan ska man hinna runt 2 volter på studsmatta?
klart de inte går att göra 2 volter i samma hopp! de e ju matematiskt uträknat me Hiltsteins teori, så här:
66,14456"44+99,1455~1551,11/44,25455=1,5566~1,5
de betyder att man MAX kan komma runt 1,5 volter i samma hopp!
Men neej... fatta 3 stycker bakåtvolter i samma jävla hopp. inge jävla mellanstuds skit..Jan_thom_jesper_N sa:ja med en studs emellan? jag känner en som kan göra två så.. en backflip sen studs sen en till?dif_89 sa:Vadå mellanstuds?:P han hoppar och drar 3 bf:p kan även göra 3 ffsvantelicious sa:ja med mellanstuds väll?
vadå ironi?artisty sa:haha, ironi tråden nr1
men tänk om man delar det där i 3 då? då går det ju bara att göra en halv backflipstudsmatta4ever sa:men va fan...,!;!:
klart de inte går att göra 2 volter i samma hopp! de e ju matematiskt uträknat me Hiltsteins teori, så här:
men då har man bara en tredjedels kropp:SDeespin sa:men tänk om man delar det där i 3 då? då går det ju bara att göra en halv backflipstudsmatta4ever sa:men va fan...,!;!:
Men de e ju inte svårt på en stor studsmatta!lullees sa:https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=38311aeriksson sa:Shiiit,vart kan man se dessa så kallade studsmattefilmer nånstans? shiit asså trodde inte det gick att göra två volter på samma hopp :Olullees sa:såklart de går många sätter det titta på stuttsmatte filmerna kanske
ja drar dubbel back oxå
jo för DE GÅR INTEErikkkk sa:Men de e ju inte svårt på en stor studsmatta!lullees sa:https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=38311aeriksson sa:Shiiit,vart kan man se dessa så kallade studsmattefilmer nånstans? shiit asså trodde inte det gick att göra två volter på samma hopp :O
ja drar dubbel back oxå
mmm å dif_89 e blåstare:PKevinHolmbom sa:MrFrid och lulles måste ha varit dom mest blåsta personerna häär på fr !
ojj, ahh jag vet inte vad jag tänkte med. klart de inte går, fatta de först när studsmattefilmer4ever gjorde uträkningensimonl sa:vadå ironi?artisty sa:haha, ironi tråden nr1
inte i värkligheten.. de e bara på tvMrFrid sa:Jävla sjyst uträkning där uppe altså!! Nobelpris nästa! Men som alla vet, lagar är till för att brytas! aight? Peace
word!Odlander sa:tekniskt sett så kan man göra 1,6blackflip.. lite lurigt, men om man kryper ihop allt man kan så landar man faktist på ansiktet,
jaa jag vet att det låter otroligt.. men det är sant!
är du serriös?aeriksson sa:Är det ens möjligt att göra dubbel? :S Låter helt syyyykt :O Någon som har film? SKulle vara sjukt att se nån sätta det
ja ? en bättre fråga är väll om du är seriös ?FALK3N sa:är du serriös?aeriksson sa:Är det ens möjligt att göra dubbel? :S Låter helt syyyykt :O Någon som har film? SKulle vara sjukt att se nån sätta det
joo säkert ! isånafall under vattnet som ae gjorde ! seriöst fatta det går inte !gurra_tarnaby sa:klart de går min kompis sätter de han är 12
Pic or didnt happenRaasmus sa:jag klarar det :D