Dundret0970
Aktiv medlem
Dundret Slopestyle Open 2009 *uppd*
glömde fota, gör det imorgon!
det är faktiskt hela 10 mil söder om kiruna (A)BallbanZ sa:Typsikt att de är i Kiruna typ, bor fan i helsingborg bwahaa
inte så stora, du kommer säkrert våga hoppa!WilliamS sa:hur stora kommer hoppen att vara är det någon som vet ?
det är ungefär det jag har tänkt iafellet sa:jag ska nog försöka ta mig dit, kan nog bli trevligt om ni fixar till hoppen så att de blir mindre step down, fösöka göra landingarna högre så ska de säkerligen bli bra
TråkigtAspebo sa:jag kan nu meddela att vi sökt sponsring av ca 15 olika företag, eller nja, nu och nu, flera veckor sen men ändå...endast 3 eller 4 har svarat, och alla de har tackat nej! så vi jobbar vidare
bara jag som tycker att det är hyfsat lågt att vissa inte ens svarar?
mm, dom e sjukt dryga!! Ja sökte till typ 10 om rackstasesh å de var 3 som svara.. :SAspebo sa:jag kan nu meddela att vi sökt sponsring av ca 15 olika företag, eller nja, nu och nu, flera veckor sen men ändå...endast 3 eller 4 har svarat, och alla de har tackat nej! så vi jobbar vidare
bara jag som tycker att det är hyfsat lågt att vissa inte ens svarar?
på plats, men alla under 18 kommer behöva målsmans tillåtelse, men det kommer upp på bloggen senKevinH sa:hur anmäler man sig då ?
härligt att höra att det är så många som vill komma :DDajvid sa:Ni borde göra en "disclaimer" eller nå liknande och lägga ut på hemsidan så man får ladda ner den och sen skriva ut och fylla i.
Föresten skulle ni kunna langa upp nå bilder här i forumet eller på bloggen så man får se hur det ser ut där i dundrets park? Hade vart riktigt gött att se.
Kämpa på med att leta sponsorer! Snart är det säkert nått företag som nappar!
Jag tror det blir att komma dit!
man måste tyvär köpa liftkort...Antmeister sa:Tror jag är sugen på att deltahehe, måste man köpa liftkort också eller ingår det i dom där 70 till 100 kronorna?
/A
haha var lite stressad och skrev den kl 4 i lördags natt XD får ändra denRegiina sa:"Dundret slopestyle open tar även inte som helst ansvar..." fin mening![]()
haha nä men vi vill helst inte att dom åker utanför parken undertävlingOskarious sa:''Jag åker bara i parken''? Blir man typ diskad om man råkar sätta skidan i nån annan backe? :S
nu är det så att min dator varit kraschad, så vi har inte hamt möjligheter att diskutera med varandra, han bor ju som ganska långt bort, och med långa stressiga dagar är ...theseb sa:Ojojoj.
Nu ska jag inte komma här och vara dryg, eller jo, ni kommer nog tycka det eftersom att ni inte förstår hur jag riktar min kritik, men!
I alla fall, först och främst. Ordna till bloggen ordentligt, eller skit i den helt förresten, fixa en hemsida. En blogg tas ju inte så där hej dundradens seriöst.
Håll inte en dialog om tävlingen, arrangemang eller annat trams i den här tråden, er arrangörer emellan alltså. Ren idioti, ni ser ut som riktiga amatörer, vilket ni ju självklart är men, för att ett företag ska tycka att ni är attraktiva så bör ni kanske hålla era diskussioner sinsemellan? Och dessutom kanske tänka igenom saker innan ni slänger upp dem.
Skicka ett mail till mig om ni vill ha lite hjälp, har tid nu.
Give me more!!! Vad har han stulit? Vad ogiltigförklarades disclaimern av? Intressant värre!Aspebo sa:jag tvivlar starkt på att eventet kommer att lyckas, flussy jobbar på egen hand numera, han har ingen möjlighet att fixa sponsorer, eller att bygga om parken.
den nya disclaimern är numera ogiltig, och likaså bloggen tills vidare, då flussy "stulit" dom..
hoppas ni har en bra påsk där hemma!