Dynastar eller Scratch ?

• Trådstartare Trådstartare KpK
  • Start datum Start datum

KpK

Medlem
Dynastar eller Scratch ?
Jag har ett litet dilemma, vilka skidor ska jag välja ? Den frågan har väl dykt upp ett x antal gånger men ni skulle göra mig en jätte tjänst ! :)

Vilken skida passar mig bäst utifrån er, dynastar trouble maker eller scratch fs wrc?
Jag spenderar för det mesta min tid i parken men om det skulle råka vara en eller två puder dagar så kan jag inte tacka nej. Jag är ungefär 172 lång och väger cirka 55 kilo. Jag söker ett para skidor som fungerar bra i parken men ska också gärna kunne bemästra back country hopp. Pist skiter jag i totallt.

Hoppas på många svar och tips. Ni får också rekomendera andra skidor.

Dynastar eller Scratch ?
Scratch fs har väll lite bättre offpistmöjligtheter än troublemaker som är en parkskida i stort sett. Så jag skulle tro att Scratch fs skulle vara det bättre valet...

Dynastar eller Scratch ?
Dynastar! Lätt dom som kommit längst i utvecklingen. Kör du rails så är det ju en dröm att åka på dom!

Dynastar eller Scratch ?
dif_89 sa:
hatar dynastar:P så lätt scratch
Oj vad det hjälpte till då. Om du nu hatar Dynastar så kan det vara vettigt att skriva varför

jeppenator sa:
kör på dynastar.. för scratch är så jävla mjuka.. funkar inge bra i parken..!!!...
Förra årets Scratch (De med tejpen) var en helt ny skida, inte alls speciellt mjuka som de föregående.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp