Dynastar Suger

Dynastar Suger
ja har åkt på dynastar i 4 dagar..första skidorna pajja under bindningen..idag åkte ja me mina nya å dom e redan paj. sämsta kvalitén i världen..hellre Pale eller Tecno än dynastar..ngn mer som råkat ut för pajjade dynastarskidor?

Dynastar Suger
Bäste Frej!

Om du förväntar dig att få några vettiga svar på ditt inlägg får allt anstränga dig lite och beskriva vad som egentligen har hänt.

-Vilken modell kör du på?
-Hur gjorde du när skadan uppstod?
-Hur och var åker du? (Jibbing, off-pist, pist, race ...?)

Då kan vi kanske hjälpa dig.

Oerhört tålmodigt vänlig denna kalla vinterkväll,
Ace DG

Dynastar Suger
Då får jag tacka för den utförliga kompletteringen.
Jag anar på inläggen att det är jibbing vi talar om här.
Oerhört materialintensiv gren!

God natt ungtupp ....eh ...domar!
/Ace DG

Dynastar Suger
Dynastar har åtgärdat problemet med kanterna och nästa års Troublemaker är förstärkta. Hela undersidan är förstärkt. Kör på dem själv och de fungerar utmärkt.

Dynastar Suger
ekdahl sa:
sebastian_p sa:
JSTJohan sa:
pfft, næsta års skis ær ju ænnu værre om jag inte missminner mej helt fel... Har inte sett ett enda helt skidpar.
tsss.. du snackar så mycke brato!
fischers e ju myyyycke bättre va?!
HA säger jag bara.
Dynastar äger
klart att du tycker att dom äger eftersom du har spons från dom. eller har jag fel?

peace
Nä jag har alltid tyckt att dom har bäst skidor åkte på dem innan jag fick det också.

Dynastar Suger
sebastian_p sa:
ekdahl sa:
sebastian_p sa:
tsss.. du snackar så mycke brato!
fischers e ju myyyycke bättre va?!
HA säger jag bara.
Dynastar äger
klart att du tycker att dom äger eftersom du har spons från dom. eller har jag fel?

peace
Nä jag har alltid tyckt att dom har bäst skidor åkte på dem innan jag fick det också.
okey, har aldrig kört på dom så jag vet inte men tycker det låter konstigt att ett par skider går sönder så som frej säger

Dynastar Suger
jag kan tyvärr inte utrycka min sympati för någon av dessa två "Block" eftersom jag aldrig ägt ett par dynastar

Dynastar Suger
Detta problemet verkar gälla troublemakern som jag ser det eller är det bara så att det är den folk åker på.. Provat andra dynastar? går dom också sönder?
Om så ej är fallet bör man kanske säga att modellen som e på tapeten är kass och inte hela märket..
Detta kommer inte ändra mitt val att köpa ett par dynastar, dock blir det inte park skidorna för min del utan dom hederliga legend skidorna för friåkning..

Dynastar Suger
För två år sedan åkte jag på ett par TM och de var inte mycket att hänga i julgranen då de gick sönder ganska direkt. En kompis åkte på Phil pro models, som gick sönder ännu snabbare. Det hela berodde ju självklart på railande, då de flesta skidor går sönder, men den kommande modellen ser faktiskt förbättrad ut. Förutom att de gamla gick sönder när man railade var det en toppen skida, och med den förbättrade kanten så ser de grymma ut.

Dynastar Suger
jag har dynastar promodel phil dion. (eller va han heter) dom funkar skit bra. dem kan ja rekomendera starkt

Dynastar Suger
jag har tänkt köpa Dynastar Sweet Trouble män vet inte längre för vad alla säger om Dynastar_

Dynastar Suger
Det haglar kritik här, mot ett, i mitt tycke, av de mest välbyggda twintipsen på marknaden.

Är det en tillfällighet, är det sant?

För att få svar på dessa frågor må Ni allt beskriva vad som skedde med Era Dynastar TM, varför är de så kassa?

Senast ändrad:
Dynastar Suger
haha asså ja köpte ett par begangnade dynastar och dom pajade inte när ja körde på dom

asså dynastar äger

Dynastar Suger
Lima-ko sa:
Det haglar kritik här, mot ett, i mitt tycke, av de mest välbyggda twintipsen på marknaden.

Är det en tillfällighet, är det sant?

För att få svar på dessa frågor må Ni allt beskriva vad som skedde med Era Dynastar TM, varför är de så kassa?
tycket det står ganska bra där uppe! stålkanterna lossnar väldigt lätt när man railer..

Dynastar Suger
Hrmmm, ja, nu såg jag det, ber om ursäkt för min ovaksamhet.

Men är inte det ganska självklart att stålkanterna tar skada när man railar?
De flesta twintips är inte gjorda för att raila med, de kan visserligen ha förstärkningar osv. under foten där man mest railar. Men att tro att man kan raila skidorna en hel säsong och sen skicka in de till tillverkaren och säga att de suger för att de gick sönder så lätt tror jag är önsketänkande.

Men om stålkanten lossnar efter första railförsöket kan jag förstå att Ni blir skeptiska. Men då finns det ju som tur var något som kallas reklamation, vet inte hur skidtillverkarna ställer sig till fel som uppkommer då man railat dock. Men ett försök är det alltid värt!

Men att säga att Dynastar suger för att stålkanterna går sönder när man railar med de är ungefär som att säga att Volvos bilar suger för att lacken blir repig när man kör in bilen i mitträckena.

/Mvh Lima ko

Senast ändrad:
Dynastar Suger
Ace_DG sa:
Bäste Frej!

Om du förväntar dig att få några vettiga svar på ditt inlägg får allt anstränga dig lite och beskriva vad som egentligen har hänt.

-Vilken modell kör du på?
-Hur gjorde du när skadan uppstod?
-Hur och var åker du? (Jibbing, off-pist, pist, race ...?)

Då kan vi kanske hjälpa dig.

Oerhört tålmodigt vänlig denna kalla vinterkväll,
Ace DG
Vad jag kan läsa så frågar inte om hjälp? :O Har några kompisar som har dynastar och dom har inte pajjat!

Tillbaka
Topp