E-40

Railson

Medlem
E-40
Yoooo allihopa!
Jag har tankar ungefär hur många E40 låtar som hälls, men endå hittar ja inga bra...
Kan ja få några tipps på låtar:D
Är väldigt tacksam för snabba svar för ja far bort om 2 timmar och behöver lite nya låtar.
PEACE

E-40
Dom bästa låtarna från E-40 och alla dom här är med i 4bi9s filmer eller shred de la bräcke volumerna!

E- 40 - White girl
E-40-Tell Me When To Go
E-40 - They Might Be Taping
E-40 - My Ghetto Report Card - 17 - Just Fuckin
E-40 - Gas, Break, dip

E-40
haha om du inte hittar nå bra med e-40, varför ska du då ha av E-40? snälla svara inte för att 4bi9 och e'dollo brukar använda låtar av dem

Peace.

E-40
Aspebo sa:
haha om du inte hittar nå bra med e-40, varför ska du då ha av E-40? snälla svara inte för att 4bi9 och e'dollo brukar använda låtar av dem

Peace.
Han kanske har hört låtarna i 4bi9 filmerna och då har nån kommenterat att de är E-40 som har gjort låten, kanske därför han letar efter dom, hjälp han hitta bra låtar från E-40 ist för att klaga!

E-40
Aspebo sa:

Peace.
För att ja ghar några as bra låtar av dom, och jag vill ha mer. fast jag lyckas bara hitta dåliga låtar, okey?

E-40
Vadå en, Dom är ju fan 40 st:O
Fast dom anndra kanske bara är bakgrunddudes,
Vet ikke, har bara sett den och white dirl videon och då är dom då inte bara 1 som rappar !

Tillbaka
Topp