AndersGrahn
Medlem
e`doggo clothing
HAHA!!vilken jävla tråd.
man får väll ha på sig vad man vill
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
uppenbarligen intezeeaf sa:HAHA!!vilken jävla tråd.
Aktta triumfen, du måste känna dig hotad av Gangstern!AYttling sa:Av: triumfen | Idag 18:34 Citera
fan va sjysst de här är alltså, underhållning på hög nivå. Ett gäng (enligt mitt tyckte) wannabe gangsters i för långa kläder som dampar loss:P
ASSÅ du är ju helt jävla borta ! om du tkr att det är gangster att gå runt i stora kläder vet du inte innebörden av det, läs på lite pojken innan du skriver för mkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Riktigt Riktigt WORD!!Andy_Banton sa:Känns som att det finns en skaplig dubbelmoral här på freeride. När det som nu kommer en tråd som kritiserar en stil så är alla på och säger att snubben är "hater" och att man ska få se ut som man vill osv. Om man sedan kollar i exempelvis tråden där folk lägger upp sina skidsetups förekommer det en massa taskiga kommentarer, och för att dessutom nämna videoklippsektionen...
Blir liksom andras stilar kan man attackera men när ens egen "jibberstil" attackeras rinner bägaren över.
Kan dock hålla med om att trådens skapare uttryckt sig rätt klumpigt men det är ju trots allt bara en fråga. Tycker själv inte det är så vidare snyggt med så överdrivet stora tröjor men liksom, folk är olika. Och hyllengrens affärsidé är ju sjukt bra, tröjorna säljer ju som smör!
Tycker inte det är ett misstag att uttrycka vad man känner. Jag personligen hatar alla "wannabe gangsters".Japaner sa:Riktigt Riktigt WORD!!Andy_Banton sa:Känns som att det finns en skaplig dubbelmoral här på freeride. När det som nu kommer en tråd som kritiserar en stil så är alla på och säger att snubben är "hater" och att man ska få se ut som man vill osv. Om man sedan kollar i exempelvis tråden där folk lägger upp sina skidsetups förekommer det en massa taskiga kommentarer, och för att dessutom nämna videoklippsektionen...
Blir liksom andras stilar kan man attackera men när ens egen "jibberstil" attackeras rinner bägaren över.
Kan dock hålla med om att trådens skapare uttryckt sig rätt klumpigt men det är ju trots allt bara en fråga. Tycker själv inte det är så vidare snyggt med så överdrivet stora tröjor men liksom, folk är olika. Och hyllengrens affärsidé är ju sjukt bra, tröjorna säljer ju som smör!
Jag tycker själv att tröjorna kan vara snygga, men jag skulle inte vilja ha en själv. Hyllengren verkar vara en jävligt bright och skön kille som har en grym affärsidé med limited editions och grejer. Kepp it up!
Det jag inte förstår är hur (båda parter) kan h8a så mycket på varandra? Och vem ställde från början frågan om det är gangster med stora kläder? Det har ju absolut inte ett dugg att göra med vad en gangster håller på med. En gangster är kriminell. En gangster stjäl, mördar och förstår. Är det även kriminellt att bära stora tröjor för att man tycker att det är snyggt?
Ni drar fel paraleller killar, ni tappar tråden och glömmer den verkliga frågan i det hela.
Trådskaparen ställde en mycket enkel och korkad fråga(så som jag tolkade det): Tycker ni att det är snyggt med tröjor till knäna?
För det första:Varför i hela helvetet skulle dom annars ha på sig dom?
Och för det andra: Istället för att h8a på varandra och skriva 3 sidor endast innehållande skit kunde ni bara skrivit "ja".
Jag vill inte h8a på nån men vafan, detta börjar balla ur. Är det nån som håller med mig? Att ens skapa denna tråden var från början ett misstag, om triumfen hade tänkt lite lite längre så hade han förmodligen aldrig gjort denna tråden.
Haha du måste ju skämta, jag tycker INTE ATT DET ÄR HÄFTIGT/GANGSTAH att åka runt i kläder långa som fan. Men folk verkar tycka det, sett maaaasssa edits på videoklipp där dom har hur långa tröjor sopm helst och har "grillz" och försöker se häftiga ut liksom. Tror du vet precis vad jag snackar om nu och det gör nog alla andra också egentligen men ingen vågar erkänna det.AYttling sa:Av: triumfen | Idag 18:34 Citera
fan va sjysst de här är alltså, underhållning på hög nivå. Ett gäng (enligt mitt tyckte) wannabe gangsters i för långa kläder som dampar loss:P
ASSÅ du är ju helt jävla borta ! om du tkr att det är gangster att gå runt i stora kläder vet du inte innebörden av det, läs på lite pojken innan du skriver för mkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaa shit fan rädd nu asså, denna tuffa gangstern dödar mig väl inatt eller skickar på mig quick som han känner såväl:psears sa:Aktta triumfen, du måste känna dig hotad av Gangstern!AYttling sa:Av: triumfen | Idag 18:34 Citera
Du har mycket rätt i det du säger, kan nog säga att om jag visste hur folk skulle tolka en vanlig fråga skulle jag aldrig ställt den.Japaner sa:Riktigt Riktigt WORD!!Andy_Banton sa:Känns som att det finns en skaplig dubbelmoral här på freeride. När det som nu kommer en tråd som kritiserar en stil så är alla på och säger att snubben är "hater" och att man ska få se ut som man vill osv. Om man sedan kollar i exempelvis tråden där folk lägger upp sina skidsetups förekommer det en massa taskiga kommentarer, och för att dessutom nämna videoklippsektionen...
Jag tycker själv att tröjorna kan vara snygga, men jag skulle inte vilja ha en själv. Hyllengren verkar vara en jävligt bright och skön kille som har en grym affärsidé med limited editions och grejer. Kepp it up!
Det jag inte förstår är hur (båda parter) kan h8a så mycket på varandra? Och vem ställde från början frågan om det är gangster med stora kläder? Det har ju absolut inte ett dugg att göra med vad en gangster håller på med. En gangster är kriminell. En gangster stjäl, mördar och förstår. Är det även kriminellt att bära stora tröjor för att man tycker att det är snyggt?
Ni drar fel paraleller killar, ni tappar tråden och glömmer den verkliga frågan i det hela.
Trådskaparen ställde en mycket enkel och korkad fråga(så som jag tolkade det): Tycker ni att det är snyggt med tröjor till knäna?
För det första:Varför i hela helvetet skulle dom annars ha på sig dom?
Och för det andra: Istället för att h8a på varandra och skriva 3 sidor endast innehållande skit kunde ni bara skrivit "ja".
Jag vill inte h8a på nån men vafan, detta börjar balla ur. Är det nån som håller med mig? Att ens skapa denna tråden var från början ett misstag, om triumfen hade tänkt lite lite längre så hade han förmodligen aldrig gjort denna tråden.
https://www.freeride.se/about/rules.phpJapaner sa:Och för det andra: Istället för att h8a på varandra och skriva 3 sidor endast innehållande skit kunde ni bara skrivit "ja"Andy_Banton sa:Känns som att det finns en skaplig dubbelmoral här på freeride. När det som nu kommer en tråd som kritiserar en stil så är alla på och säger att snubben är "hater" och att man ska få se ut som man vill osv. Om man sedan kollar i exempelvis tråden där folk lägger upp sina skidsetups förekommer det en massa taskiga kommentarer, och för att dessutom nämna videoklippsektionen...
Om du läser lite igenom kommentarerna (förstår om det börjar bli jobbigt nu när det är en hel del av dom) så ser du att jag menar folk som är kortare kanske 160 cm och har 110 cm tröjjor. inte 190 det skiljer ju 30 cm, ser säkert bättre ut på er längre människor.Pizzaaugust sa:Den ända är väll namnet, Som låter som narr av e'dollo.
Fast loggan med hundbenet gör de coolt igen. Kläderna är snygga, dock brutalt stora men det är ju upp till individen att bestämma, JAg hade lätt kunna haft en 110 tröja när jag åker skidor, Som jeppe sa, inte så lätt för oss långa
Till viss del är det precis det denna tråd bygger på och så är det. Sluta säga emot när alla vet om att det är så egentligen, kolla bara alla edits på videoklipp där folk har denna klädstil även ska försöka prata amerikansk trash slang, ha grillz osv osv.Pizzaaugust sa:Ursäkta men återigen,
Till alla som kallar dom som har stora tröjor för wangsta:
HUR ASSOSIERAR DU LÅNGA TRÖJOR TILL GANGSTA?
Vad hände med ordet klädstil?
Jo ioförsig har du rätt i det, Faktiskt så. Men mycket handlar ju om hiphop kulturen. lyssnar man på hiphop kan man betee sig som hiphop. Lyssnar man på svartrock så kan man gå runt klädd i, just det, en svartrock. Mycket kan vara sammanlänkat. Sen tror jag inte att folk som beteer sig på det sätter egentligen vill döda folk osv.triumfen sa:Till viss del är det precis det denna tråd bygger på och så är det. Sluta säga emot när alla vet om att det är så egentligen, kolla bara alla edits på videoklipp där folk har denna klädstil även ska försöka prata amerikansk trash slang, ha grillz osv osv.Pizzaaugust sa:Ursäkta men återigen,
haha, isåfall var ju bl.a henke windstedt gangster då han körde i peaks camo braller back in the days.triumfen sa:Till viss del är det precis det denna tråd bygger på och så är det. Sluta säga emot när alla vet om att det är så egentligen, kolla bara alla edits på videoklipp där folk har denna klädstil även ska försöka prata amerikansk trash slang, ha grillz osv osv.Pizzaaugust sa:Ursäkta men återigen,
Vem som ställde frågan vet jag inte men jag känner på mig vad Shiest D tycker om frågan.Japaner sa:Och vem ställde från början frågan om det är gangster med stora kläder? Det har ju absolut inte ett dugg att göra med vad en gangster håller på med. En gangster är kriminell. En gangster stjäl, mördar och förstår.
gaaahh va skööntPizzaaugust sa:Jo ioförsig har du rätt i det, Faktiskt så. Men mycket handlar ju om hiphop kulturen. lyssnar man på hiphop kan man betee sig som hiphop. Lyssnar man på svartrock så kan man gå runt klädd i, just det, en svartrock. Mycket kan vara sammanlänkat. Sen tror jag inte att folk som beteer sig på det sätter egentligen vill döda folk osv.triumfen sa:Till viss del är det precis det denna tråd bygger på och så är det. Sluta säga emot när alla vet om att det är så egentligen, kolla bara alla edits på videoklipp där folk har denna klädstil även ska försöka prata amerikansk trash slang, ha grillz osv osv.Pizzaaugust sa:Ursäkta men återigen,
Jag respekterar dina åsikter precis som jag hoppas du respekterar mina, Jag tror inte det här med kläder handlar om gangsta eller inte gangsta, Jag tror det handlar om smak och om hiphop för det första.
Jag går till vardags klädd i tajtare jeans och en större tröja, Inspirerat från skejtkulturen till viss del. När jag åker skidor vill jag ha det så stort som möjligt, Jag lyssnar på hiphop, har bandana ibland även om det inte är kallt osv. Det känns som att skidåkningsmode för mig är hiphop, "gangsta"
Och såg din citering där uppe, du har helt rätt jag har inte läst igenom. Stora kläder för all del men någonstans går gränsen kan jag också tycka. Personligen, och det här är inget riktat mot dom som har det, så tycker jag att en 160 person inte ska ha 110 cm långa tröjor och lämna 50 cm ben framme, De ser fel ut. Det hade varit grymmt sexigt på en tjej tho, med tights, Grrr. Nej nu ska jag inte drömma mig bort..
Mvh A
Fan också, Jag som fick ihop det så bra ända till måtten, Ja men då blir det ju ännu "värre" då. 160 cm kropp - 25 cm hals och huvud = 25 cm ben + 2 cm skosula.triumfen sa:gaaahh va skööntPizzaaugust sa:Jo ioförsig har du rätt i det, Faktiskt så. Men mycket handlar ju om hiphop kulturen. lyssnar man på hiphop kan man betee sig som hiphop. Lyssnar man på svartrock så kan man gå runt klädd i, just det, en svartrock. Mycket kan vara sammanlänkat. Sen tror jag inte att folk som beteer sig på det sätter egentligen vill döda folk osv.triumfen sa:Till viss del är det precis det denna tråd bygger på och så är det. Sluta säga emot när alla vet om att det är så egentligen, kolla bara alla edits på videoklipp där folk har denna klädstil även ska försöka prata amerikansk trash slang, ha grillz osv osv.
Jag respekterar dina åsikter precis som jag hoppas du respekterar mina, Jag tror inte det här med kläder handlar om gangsta eller inte gangsta, Jag tror det handlar om smak och om hiphop för det första.
Jag går till vardags klädd i tajtare jeans och en större tröja, Inspirerat från skejtkulturen till viss del. När jag åker skidor vill jag ha det så stort som möjligt, Jag lyssnar på hiphop, har bandana ibland även om det inte är kallt osv. Det känns som att skidåkningsmode för mig är hiphop, "gangsta"
Och såg din citering där uppe, du har helt rätt jag har inte läst igenom. Stora kläder för all del men någonstans går gränsen kan jag också tycka. Personligen, och det här är inget riktat mot dom som har det, så tycker jag att en 160 person inte ska ha 110 cm långa tröjor och lämna 50 cm ben framme, De ser fel ut. Det hade varit grymmt sexigt på en tjej tho, med tights, Grrr. Nej nu ska jag inte drömma mig bort..
Mvh Aäntligen någon som kan ta det lugnt och verkligen ha lite pling på hur det ligger till med det hela, vi har inte riktigt samma åsikter men jag respekterar din åsikt liksom. sen de sista där med att en 160 cm lång person får 50 cm kvar på benen av en 110 cm är ju lite fel, 20 cm hals och huvud minst iaf:p
Må du klaga men vad kommer dina åsikter ge? "Bajskorven sa:Må du klaga men vad kommer dina åsikter ge?
Må ditt anzikt begravas i den smutsigaste smuts från skammen du drar på dig genom att starta detta
Jag hoppas denna post du får i din tråd må göra så att du slutar tänka på att bespara hyllengren jobb och sluta klaga på e´doggotriumfen sa:Må du klaga men vad kommer dina åsikter ge? "Bajskorven sa:Må du klaga men vad kommer dina åsikter ge?
Må ditt anzikt begravas i den smutsigaste smuts från skammen du drar på dig genom att starta detta
Oj, har en fin liten fråga angående din post. Exakt vad ger denna post? Shit :S
Tyvärr men det framgick verkligen inte killen.Bajskorven sa:Jag hoppas denna post du får i din tråd må göra så att du slutar tänka på att bespara hyllengren jobb och sluta klaga på e´doggotriumfen sa:Må du klaga men vad kommer dina åsikter ge? "Bajskorven sa:Må du klaga men vad kommer dina åsikter ge?
Oj, har en fin liten fråga angående din post. Exakt vad ger denna post? Shit :S
Haha alltså vart vill du komma med dina kommentarer egentligen..Bajskorven sa:haha triumfen är kille som gör comeback. Hälsa han nu välkommen till skidåkningen igen. Lär han även lite om evolutionen inom åkningen.
You got my blessig
Lite word, har fått svar på det jag undrade. Synd att sätta punkt när det varit så roligt i den bara. Men allt det roliga har väl ett slut antar ja:pKinkan sa:kan vi inte sätta punkt för den här diskussionen nu?
.
Vad som är skam är inte att uttrycka sig. Dock tycker jag ni som försvarar er är bara svaga. Ni tar ju åt er från oss "töntar med vanlig dresscode". Vi håller oss till topic ni gör det inte, måste ni försvara alla som har långa tröjor? Det är fult det vet ni sjävla. Gå till era morsor och fråga tycker du mina kläder är snygga? Jag kan svara åt era morsor: NEJ.Bajskorven sa:Må du klaga men vad kommer dina åsikter ge?