A
AntonTornblom
Guest
e`doggo clothing
jag tycker att man ska få ha på sig det man vill, utan att någon ska komma och h8a !
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okej. du tycker det är fult, jag tycker det är fult, mamma tycker det är fult men det säljer som smör och folk vill ha det! Det är ett coolt märke även om jag själv tycker tröjorna är något överdrivna.Perkal sa:Vad som är skam är inte att uttrycka sig. Dock tycker jag ni som försvarar er är bara svaga. Ni tar ju åt er från oss "töntar med vanlig dresscode". Vi håller oss till topic ni gör det inte, måste ni försvara alla som har långa tröjor? Det är fult det vet ni sjävla. Gå till era morsor och fråga tycker du mina kläder är snygga? Jag kan svara åt era morsor: NEJ.Bajskorven sa:Må du klaga men vad kommer dina åsikter ge?
Må ditt anzikt begravas i den smutsigaste smuts från skammen du drar på dig genom att starta detta
Ni tycker inte heller att det är snyggt. Säkert nån polare till er som köpte en och för att passa in så köper ni en sådan tröja, tror förövrigt inte att er kompis tycker den är så snygg heller.
Jag har själv baggy kläder och lyssnar på hiphop. Men det är skam att ha en tröja som går ner till knäna. Nough said.
Fast nu är ju topic - TYCKER NI ATT DET ÄR FINT MED KLÄNNINGAR/NATTLINNEN PÅ KILLAR?TheFibretech sa:Okej. du tycker det är fult, jag tycker det är fult, mamma tycker det är fult men det säljer som smör och folk vill ha det! Det är ett coolt märke även om jag själv tycker tröjorna är något överdrivna.Perkal sa:Vad som är skam är inte att uttrycka sig. Dock tycker jag ni som försvarar er är bara svaga. Ni tar ju åt er från oss "töntar med vanlig dresscode". Vi håller oss till topic ni gör det inte, måste ni försvara alla som har långa tröjor? Det är fult det vet ni sjävla. Gå till era morsor och fråga tycker du mina kläder är snygga? Jag kan svara åt era morsor: NEJ.Bajskorven sa:Må du klaga men vad kommer dina åsikter ge?
Må ditt anzikt begravas i den smutsigaste smuts från skammen du drar på dig genom att starta detta
Ni tycker inte heller att det är snyggt. Säkert nån polare till er som köpte en och för att passa in så köper ni en sådan tröja, tror förövrigt inte att er kompis tycker den är så snygg heller.
Jag har själv baggy kläder och lyssnar på hiphop. Men det är skam att ha en tröja som går ner till knäna. Nough said.
Som sagt så är detta en sjukt bra affärsideé så varför klaga? Om det skulle vara en sån tröja som det är nu fast i vanliga storlekar skulle ingen hitta dom och köpa. Så är det med allt! om du är ett litet, i detta fallet väldigt litet "företag" och du gör en helt vanlig tröja så är det 100% sannolikhet att den försvinner bland mängden.
Om jag jade sätt Nikolaj Valujev i hans "tröjor" hade jag trot att det var "tröjor" men jag funderar på att köpa en till morsan som nattlinne, är inte en dum idé! Morsan skulle upskatta klänningen som man kan ha som nattlinne.jeppenator sa:perkal, jag tror inte hyllengren sitter och tillverkar nattlinnen eller klänningar.. det är långa hoods.. (ifall du inte sett det, men de är faktiskt tröjor)
Haha alltså kolla igenom tråden lite innan ni postar också=) Det är folk som på deras bilder (aningen kortväxta och har 110 som går nedanför knäna) som får de att se så ruggigt fult ut. Sen designen och färgerna är det inge fel alls på, rent utav snyggt om dom hade gått strax nedanför skinkorna.Jekub sa:vad ville du egentligen uppnå med den här tråden? förstår faktiskt inte riktigt :P
hade du velat veta vad folk tycker hade du kunna skrivit "vad tycker ni om edoggo tröjorna?"
men istället väljer du att såga edoggo rejält, vilket visar att du egentligen ville starta någon slags diskussion om hur fula kläderna är. Det är för mig väldigt väldigt onödigt.
och, jag tycker faktiskt man inte ska prata om själva tröjornas längd, man borde prata om färgerna, designen och sådant. Längden beror ju helt på vem som använder tröjorna. Jag vet att efterfrågan efter stora tröjor är stor hos alla långa jibbers.
Men om du har ett behov av att gnälla på folk som har för stora kläder så kan du ju alltid gnälla på korta personer som köper de stora tröjorna? De funker alldeles utmärkt för mig, blir lite sur faktiskt när du ska gnälla på märket som faktiskt har varit nästan en succé och sålt väldigt bra.
känns nästan som du är lite avundsjuk på hyllengren som kommit på en utmärkt affärsidé och tjänar pengar.
iaf, denna åsikt som du har om tröjorna hade du väl inte behövt starta en tråd om här på freeride, de skapar bara en massa hat och bråk som egentligen inte har någonting alls att göra med sporten som vi alla är här för.
klart slut från mig!
creds till hyllengren!!!
Tänkte också på de där med skatt häromdan:p Känns nästan tveksamt att han skattar men vet aldrig, kanske gör han det :pPerkal sa:Fast nu är ju topic - TYCKER NI ATT DET ÄR FINT MED KLÄNNINGAR/NATTLINNEN PÅ KILLAR?TheFibretech sa:Okej. du tycker det är fult, jag tycker det är fult, mamma tycker det är fult men det säljer som smör och folk vill ha det! Det är ett coolt märke även om jag själv tycker tröjorna är något överdrivna.Perkal sa:Vad som är skam är inte att uttrycka sig. Dock tycker jag ni som försvarar er är bara svaga. Ni tar ju åt er från oss "töntar med vanlig dresscode". Vi håller oss till topic ni gör det inte, måste ni försvara alla som har långa tröjor? Det är fult det vet ni sjävla. Gå till era morsor och fråga tycker du mina kläder är snygga? Jag kan svara åt era morsor: NEJ.
Som sagt så är detta en sjukt bra affärsideé så varför klaga? Om det skulle vara en sån tröja som det är nu fast i vanliga storlekar skulle ingen hitta dom och köpa. Så är det med allt! om du är ett litet, i detta fallet väldigt litet "företag" och du gör en helt vanlig tröja så är det 100% sannolikhet att den försvinner bland mängden.
Men visst han kanske tjänar någon krona kul för han men det är offtopic, dock vore det kul och veta om han skattar annars så kanske han få skaka galler.
Han skattar.triumfen sa:Tänkte också på de där med skatt häromdan:p Känns nästan tveksamt att han skattar men vet aldrig, kanske gör han det :pPerkal sa:Men visst han kanske tjänar någon krona kul för han men det är offtopic, dock vore det kul och veta om han skattar annars så kanske han få skaka galler.
Jag skrattar, varför? Jo för ni har så jävla fula klänningar på er, hälsa Bertil gubbsjuk 57 tack. Ta det inte som person angrepp utna se det som en komik utställning där ni har hängt upp era tröjar i dubais högsta byggnader och ändå så når dom ner till backen.superunknown sa:Han skattar.triumfen sa:Tänkte också på de där med skatt häromdan:p Känns nästan tveksamt att han skattar men vet aldrig, kanske gör han det :pPerkal sa:Men visst han kanske tjänar någon krona kul för han men det är offtopic, dock vore det kul och veta om han skattar annars så kanske han få skaka galler.
Om dom hade slutat just under skinkan som en vanlig hood så hade det varit just EN VANLIG HOOD. Bra affärside? Nja.triumfen sa:Haha alltså kolla igenom tråden lite innan ni postar också=) Det är folk som på deras bilder (aningen kortväxta och har 110 som går nedanför knäna) som får de att se så ruggigt fult ut. Sen designen och färgerna är det inge fel alls på, rent utav snyggt om dom hade gått strax nedanför skinkorna.
Affärs iden är verkar ju funka utmärkt, det säger jag inget om jag är inte avundsjuk på det heller, kul för han liksom.
När du kommenterar som så många andra att denna tråd inte ger något och bara startar massa onödiga kommentarer/hat/bråk, varför i hellvette kommenterar du och utökar den med precis samma tjaffs som alla andra då?
A alla tunga killar med för långa tröjor kmr ju döda mig pga. denna tråd.nealsson sa:Jag håller med dig, det är sjukt fult. Men att skriva en tråd om det är förenat med döden.
Hade deras hoodies gått nedanför skinkorna hade jag nog köpt en direkt ska du se, för dom är snygga i färger och stil bara längden som sabbar och gör det rent utav helt bedrägligt fult. Så de 25 tröjjor eller va dom nu sålt hade nog gått ännu snabbare då ska du se..Hogizz sa:Om dom hade slutat just under skinkan som en vanlig hood så hade det varit just EN VANLIG HOOD. Bra affärside? Nja.triumfen sa:Haha alltså kolla igenom tråden lite innan ni postar också=) Det är folk som på deras bilder (aningen kortväxta och har 110 som går nedanför knäna) som får de att se så ruggigt fult ut. Sen designen och färgerna är det inge fel alls på, rent utav snyggt om dom hade gått strax nedanför skinkorna.
Affärs iden är verkar ju funka utmärkt, det säger jag inget om jag är inte avundsjuk på det heller, kul för han liksom.
När du kommenterar som så många andra att denna tråd inte ger något och bara startar massa onödiga kommentarer/hat/bråk, varför i hellvette kommenterar du och utökar den med precis samma tjaffs som alla andra då?
Om folk som är kortväxta vill ha tröjor som är 110cm långa så låt dom ha det, vafan är det för sätt och sitta och klaga på deras stil? Folk har klagat på hiphop-stilen och alla stilar för den delen och folk kommer fortsätta, tycker dock det är riktigt trist att du riktar in dig så speciellt på Hyllgrens tröjor. Jag är då less på att köpa X antal storlekar förstora kläder för att dom ska bli långa och då får jag långa armar på köpet också. Jag tycker också vissa märken osv gör fula kläder men inte fan skapar jag en tråd bara för att hata på det.
Föh går den här tråden bara i cirklar och jag måste hålla med om att det är dags att den stängs ner.
Fortfarande bara vanliga tråkiga tröjor. H&M brukar ha ungefär nå liknande, ta en titt där vettja.triumfen sa:Hade deras hoodies gått nedanför skinkorna hade jag nog köpt en direkt ska du se, för dom är snygga i färger och stil bara längden som sabbar och gör det rent utav helt bedrägligt fult. Så de 25 tröjjor eller va dom nu sålt hade nog gått ännu snabbare då ska du se..Hogizz sa:Om dom hade slutat just under skinkan som en vanlig hood så hade det varit just EN VANLIG HOOD. Bra affärside? Nja.triumfen sa:Haha alltså kolla igenom tråden lite innan ni postar också=) Det är folk som på deras bilder (aningen kortväxta och har 110 som går nedanför knäna) som får de att se så ruggigt fult ut. Sen designen och färgerna är det inge fel alls på, rent utav snyggt om dom hade gått strax nedanför skinkorna.
Om folk som är kortväxta vill ha tröjor som är 110cm långa så låt dom ha det, vafan är det för sätt och sitta och klaga på deras stil? Folk har klagat på hiphop-stilen och alla stilar för den delen och folk kommer fortsätta, tycker dock det är riktigt trist att du riktar in dig så speciellt på Hyllgrens tröjor. Jag är då less på att köpa X antal storlekar förstora kläder för att dom ska bli långa och då får jag långa armar på köpet också. Jag tycker också vissa märken osv gör fula kläder men inte fan skapar jag en tråd bara för att hata på det.
Föh går den här tråden bara i cirklar och jag måste hålla med om att det är dags att den stängs ner.
Ja då får ja fan ta mig en titt där du =) Tack för tipset.Hogizz sa:Fortfarande bara vanliga tråkiga tröjor. H&M brukar ha ungefär nå liknande, ta en titt där vettja.triumfen sa:Hade deras hoodies gått nedanför skinkorna hade jag nog köpt en direkt ska du se, för dom är snygga i färger och stil bara längden som sabbar och gör det rent utav helt bedrägligt fult. Så de 25 tröjjor eller va dom nu sålt hade nog gått ännu snabbare då ska du se..Hogizz sa:Om dom hade slutat just under skinkan som en vanlig hood så hade det varit just EN VANLIG HOOD. Bra affärside? Nja.
Kanske fortfarande en av dem fulaste tröjor jag sätt. Lägger hellre pengar till en luffare som köpoer knark för dem.Mysis180 sa:Sämst?
http://i135.photobucket.com/albums/q134/hyllengren/collin.jpg
90 sitter onekligen kalasbra på vår 186 cm o 103 kg svarta granne!
ÄR du totalt jävla bakom flötet elleR? LÄS FÖRFAN TRÅDEN!!Mysis180 sa:Sämst?
damp?triumfen sa:ÄR du totalt jävla bakom flötet elleR? LÄS FÖRFAN TRÅDEN!!Mysis180 sa:Sämst?
TYCKER NI ATT DET ÄR FINT MED KLÄNNINGAR/NATTLINNEN PÅ KILLAR? Me tanke på att e`doggos hoodies går nedanför knävecken (åtminstonde på dom som är "modeller" på hemsidan" så ser det verkligen ut så.)
TYCKER NI ATT DET ÄR FINT MED KLÄNNINGAR/NATTLINNEN PÅ KILLAR? Me tanke på att e`doggos hoodies går nedanför knävecken (åtminstonde på dom som är "modeller" på hemsidan" så ser det verkligen ut så.)
jag tror att du är sämst på att kolla på bilderna på edoggos sidatriumfen sa:ÄR du totalt jävla bakom flötet elleR? LÄS FÖRFAN TRÅDEN!!Mysis180 sa:Sämst?
men tidigare i tråden sa du ju att allt på tröjorna var snyggt, förutom längden:PPerkal sa:Kanske fortfarande en av dem fulaste tröjor jag sätt. Lägger hellre pengar till en luffare som köpoer knark för dem.Mysis180 sa:Sämst?
Haha shit, alltså tröga folk är. Det var |||JAG||| (triumfen) som sa så. Inte perkal.mattiasssJ sa:men tidigare i tråden sa du ju att allt på tröjorna var snyggt, förutom längden:PPerkal sa:Kanske fortfarande en av dem fulaste tröjor jag sätt. Lägger hellre pengar till en luffare som köpoer knark för dem.Mysis180 sa:Sämst?
du säger ju emot dej själv
någon mystisk bokstavskombination tror jag iallafall att han lider av.. :Shyllengren sa:damp?triumfen sa:ÄR du totalt jävla bakom flötet elleR? LÄS FÖRFAN TRÅDEN!!Mysis180 sa:Sämst?
word! Fattar inte varför folk hela tiden ska klaga på hur vissa klär sig!jeppenator sa:någon mystisk bokstavskombination tror jag iallafall att han lider av.. :Shyllengren sa:damp?triumfen sa:ÄR du totalt jävla bakom flötet elleR? LÄS FÖRFAN TRÅDEN!!
haha vart vill du komma? varför i hela friden smutskastar du hyllengrens hoods? och varför lackar du ur när någon motbevisar hur stora hoodsen igentligen är..
du formulerar dina frågor sjuukt risigt grabben.. lär dig det, innan du häver ur dig skit och retar upp alla midget gangsters i forumet..
mitt tips till dig.. låt folk se ut som dom villtänk på hur du själv ser ut istället!
jag rättar dig. BORT MED FULA HOODIES!ZeF sa:word! Fattar inte varför folk hela tiden ska klaga på hur vissa klär sig!jeppenator sa:någon mystisk bokstavskombination tror jag iallafall att han lider av.. :Shyllengren sa:
haha vart vill du komma? varför i hela friden smutskastar du hyllengrens hoods? och varför lackar du ur när någon motbevisar hur stora hoodsen igentligen är..
du formulerar dina frågor sjuukt risigt grabben.. lär dig det, innan du häver ur dig skit och retar upp alla midget gangsters i forumet..
mitt tips till dig.. låt folk se ut som dom villtänk på hur du själv ser ut istället!
Herregud, kan ni inte bara sluta h8a?
Dom får väll klä sig hur dom vill? det angår väll inte er?
Vissa kanske inte tycker om din klädstil. Men inte f*n klagar dom?! Kan vi inte släppa denna diskutionen en gång för alla? och triumfen, om du nu tycker att det inte är nå snyggt så kan du väll hålla det för dej själv.
Eller, har jag fel? isåfall rätta mig!
Men ni måste ju va lite efter alltså.. Vill ju bara få ungen att läsa tråden och vad allt handlar om. För han och många andra fattar ju inte ens en sån simpel sak.ZeF sa:word! Fattar inte varför folk hela tiden ska klaga på hur vissa klär sig!jeppenator sa:någon mystisk bokstavskombination tror jag iallafall att han lider av.. :Shyllengren sa:
Vissa kanske inte tycker om din klädstil. Men inte f*n klagar dom?! Kan vi inte släppa denna diskutionen en gång för alla? och triumfen, om du nu tycker att det inte är nå snyggt så kan du väll hålla det för dej själv.
Image heter den, men har för mig att det var en vanlig blogg sida.PontusOlsson sa:Är de nån som vet vad den där hemsidan heter, Den där me lila stora hoods?![]()
har han en pizzeria i lillsjönMysis180 sa:Sämst?
nej han jobbar på wasabröd :PPizzaaugust sa:har han en pizzeria i lillsjönMysis180 sa:Sämst?
Om ungen nu är jag (vilket det verkar som eftersom du fick ett utbrott av mitt inlägg) så kanske du bör efterforska lite innan du skriver för det råkar vara så att jag är äldre än dig och av kvinnligt kön! Du är alltså ungen i det här fallet.triumfen sa:Men ni måste ju va lite efter alltså.. Vill ju bara få ungen att läsa tråden och vad allt handlar om. För han och många andra fattar ju inte ens en sån simpel sak.ZeF sa:word! Fattar inte varför folk hela tiden ska klaga på hur vissa klär sig!jeppenator sa:någon mystisk bokstavskombination tror jag iallafall att han lider av.. :S