e haro nåt och ha?

e haro nåt och ha?
Detta ämne är diskuterat en miljard gånger innan. Sök lite på forumet så får du svar direkt!

AnderZson: kan du motivera det? Tycket scott kör ganska risiga komponenter på många av hojjarna jämfört med konas hojjar i samma prisklass. Har i.o.f.s. inte kollat in årets hojjar så detaljerat...

e haro nåt och ha?
mne ja det finns en scott på team sportia som kostat 9 ooo.det e en voltage yz0.. tror den kan va tung att cykla på..och kan man göra så att den är singespeed fram?

e haro nåt och ha?
En av världens bästa bmx åkare åker haro. en polare har ne dirt haro grymmt skön å bra kvalite, rekomenderar den starkt!

e haro nåt och ha?
anledningen till att jag fick en wtp nova 08 var att jag beställde en wtt bold 07 men det var slut på dom , så jag fick en wtp nova 08 istl :)

e haro nåt och ha?
Haro brukar dock väga endel original... Inte heller supervassa komponenter alltid (men det funkar). Min kompis har en stock Haro dirt o den väger över 16 kilo... tkr ej du ska satsa på kona om du ska streeta. kona + street är ingen bra kombination. Ska du ha en scott måste du gå ner till yz 0 om du vill ha en med bra komponenter från början. Många kör med NS Suburban, mycket smidig ram och bra ram till street/dirt. den kanske du skulla ta o kolla in (:

Snödjup

Tillbaka
Topp