E-mail adress?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
E-mail adress?
denna ide skrev en användare känd som ErikL om i Johans gästbok redan 2001-02-01 17:24.

snacka om att vara före sin tid?

för er som inte tror mig.. kolla sida 165 i johans gästbok!.. peace

E-mail adress?
blir det någont me denhär idén eller? har johan ens kollat på de?

E-mail adress?
låter som en bra ide? Men varför inte införa de, men samtidigt får man betala en liten slant för att få NAMN@freeride.se
Så sponsrar vi freeride på samma gång.. skulle räcka med en 40 kr ..

E-mail adress?
jeppenator sa:
denna ide skrev en användare känd som ErikL om i Johans gästbok redan 2001-02-01 17:24.

det där är sjukt. till o med för dig!

E-mail adress?
Citerar från en annan tråd som skapades:

OlaMelin sa:
När man köper sin domän brukar man få till ett visst antal emailadresser, lite beroende på servertyp osv, vilket isåfall ingår i ens abonnemang.
för det mesta är det obegränsat med mailadresser faktiskt, iallafall om man köper webbhotell över en viss gräns MB/GB (kolla tex www.one.com). Sen är det ju en annan femma hur mycket utrymme man får totalt att använda på mailadresserna, men det är ju inte allt för dyrt att köpa några extra gb och dessutom få reklam på det.

E-mail adress?
Deespin sa:
Citerar från en annan tråd som skapades:

OlaMelin sa:
När man köper sin domän brukar man få till ett visst antal emailadresser, lite beroende på servertyp osv, vilket isåfall ingår i ens abonnemang.
för det mesta är det obegränsat med mailadresser faktiskt, iallafall om man köper webbhotell över en viss gräns MB/GB (kolla tex www.one.com). Sen är det ju en annan femma hur mycket utrymme man får totalt att använda på mailadresserna, men det är ju inte allt för dyrt att köpa några extra gb och dessutom få reklam på det.
sant!

Om dom finansierar mailen med att man klickar i att man går med på avtalen som innebär att man accepterar mailreklam så får dom extra inkomst plus gratisreklam då mailadressen syns överallt.

E-mail adress?
bra skit att dra upp min gamla kära tråd igen.

nujävlar äre dax att få ett svar av johan om dettaär genomförbart !

E-mail adress?
alwaysCrash sa:
bra skit att dra upp min gamla kära tråd igen.

nujävlar äre dax att få ett svar av johan om dettaär genomförbart !
det är helt klart genomförbart, han kan tom tjäna en hacka på det. Frågan är bara om det finns tid för det, gör det inte det måste han ju anställa folk och det är dyyyyrt :(

Senast ändrad:
E-mail adress?
jeppenator sa:

Hahahah, freeride äter upp dig mer och mer:P

E-mail adress?
vill dra upp denna tråden igen.. de va ett litet tag sen det skrevs i den.. tycker detta vore rikitgt bra! skulle det vara möjligt är då frågan, ny server skulle ju behövas.. osv..antagligen mer jobb..men det går ju finansiera som det står i tidigare poster..

E-mail adress?
Johan din respons är vek!

upp med tråden igen och kötta i den så att folk fattar att detta skulle vara uppskattat!

E-mail adress?
jag har en som heter Hampus@newschoolers.com nu men den funkar inte på msn ? :S:S:

E-mail adress?
nån som vet varför de inte funkar att logga in med sin newschoolers account att funka på msn?

Tillbaka
Topp