EC Headwear på freeride?

EC Headwear på freeride?
härligt härligt! sorgligt att dom inte har classic modellen i år bara. Shadesen var klina med!

EC Headwear på freeride?
Bra Johan, thats jättebra!
Ska nog beställa en tröja och mössa framöver då...

EC Headwear på freeride?
tycker märken som ec, jiberish mm borde vara svårare att få tag på, alla småungar lär ju glida runt i dessa märken när de bara är att gå in på närmaste skidsida o beställa!
jag e inte för ec allafall

EC Headwear på freeride?
mAttiaSb sa:
tycker märken som ec, jiberish mm borde vara svårare att få tag på, alla småungar lär ju glida runt i dessa märken när de bara är att gå in på närmaste skidsida o beställa!
jag e inte för ec allafall
Hur vuxen är du då?!

EC Headwear på freeride?
EC Headwear på freeride?
Kruxelidux sa:
åhh, jiberish var ju bland de fulaste jag sett.. :O
Varför kan dom inte bara göra en random basic tröjja med typ märket på bara.. :(

Nice med EC docK!
Håller med, lätt typ plottriga och fantasi lösa på något sätt. vill typ bara ha en grön typ med en jiberisch loga på. typ

Ec är dock sjuka grejer! Typ

typ

EC Headwear på freeride?
jag undrar, slice t-shirten i svart, motsvarar den "Grey" i alternativs rutan?

EC Headwear på freeride?
kinkan sa:
ekdahl sa:
fan vad tråkiga jibberishskiten var
förra kollektionen va mycket snyggare
amen den nya kollektionen e lika snygg tycker jag de finns en as snygg tröja med typ bara jiberish logga på i den här kollektionen best'llt den av steepstore när man fick kolla på nya kollektionen på orsacampet.
Hoppas frerride tar in mer hoodies för det finns snyggare än de där.

EC Headwear på freeride?
steepstores lass av jiberish kommer nog snart de med tror jag, dom har lite andra modeller än dessa! tycker endå att den som freeride har som är utan luva med pratbublan på är sjukt fet! och bra pris :D

EC Headwear på freeride?
jeppenator sa:
ec vore grymt!!

tycker även att dom borde ta in SLAMINA från 4bi9, jobbigt att köpa via paypal..
finns en hel del sköna internationella märken som inte nått sverige än.

finns ju en hel del underground företag som drivs av medlemmar här på freeride också, typ Mössor, T-shits.. fasen vet jag.. nån som syr egna hoodies!
vore fett ifall sånt gick att köpa under kategorin "medlemmars prylar" eller något? :)

kommer bli riktigt fett nu när dom uppdaterar shoppen!
håller med dig jeppe

Snödjup

Tillbaka
Topp