EC Headwear på freeride?

Fiberteknologi

Aktiv medlem
EC Headwear på freeride?
Hejsan!

Har hört att Johan tar in de märken som medlemmarna vill ha, stämmer detta?
isåfall, vilka skulle vilja ha in EC Headwear? känns som att det inte bara är jag som känner sådär för att beställa lite mössor ända från USA?

Jag är för EC Headwear på freeride. är du emot eller för?

EC Headwear på freeride?
Och Oakley, Lethal Descent, Avalaan, Saga, Smith, Salomon Skidor och så nåra Armada sen VIPS så blev Freeride en webshop..

Senast ändrad:
EC Headwear på freeride?
ec vore grymt!!

tycker även att dom borde ta in SLAMINA från 4bi9, jobbigt att köpa via paypal..
finns en hel del sköna internationella märken som inte nått sverige än.

finns ju en hel del underground företag som drivs av medlemmar här på freeride också, typ Mössor, T-shits.. fasen vet jag.. nån som syr egna hoodies!
vore fett ifall sånt gick att köpa under kategorin "medlemmars prylar" eller något? :)

kommer bli riktigt fett nu när dom uppdaterar shoppen!

EC Headwear på freeride?
Jag tycker dom ska göra sitt eget märke större. En Freeridekalender saknas. Bildmaterial ska väl inte direkt vara något problem. men då ska jag ha en egen bild för att de var min idé på rutan för 9e september för då fyller jag år!

EC Headwear på freeride?
vore asballt å göra en kalender!! med alla melemmars födelsedagar å grejjer!! å stora events!

that would be kickass!
kanske svårt att göra såhär på förhand och ett år fram i tiden..
man skulle ju kunna göra en updatering på den som finns på sidan annars? så att alla kan skicka in andra saker än bara events? :P

EC Headwear på freeride?
Jag skulle köpa en EC från freerideshoppen om det fanns!

EC Headwear på freeride?
jeppenator sa:
ec vore grymt!!

tycker även att dom borde ta in SLAMINA från 4bi9, jobbigt att köpa via paypal..
finns en hel del sköna internationella märken som inte nått sverige än.

finns ju en hel del underground företag som drivs av medlemmar här på freeride också, typ Mössor, T-shits.. fasen vet jag.. nån som syr egna hoodies!
vore fett ifall sånt gick att köpa under kategorin "medlemmars prylar" eller något? :)

kommer bli riktigt fett nu när dom uppdaterar shoppen!
jaa! det skulle vara fett, vet att någon gör snökanon och någon followcam handtag.

EC Headwear på freeride?
rasms sa:
www.swift2foot.com beställ EC, troyan och snart kanske även jiberish från finland..!
blir det inte ganska dyrt från finland?

kollade upp det och 2 mössor skulle kosta 500kr exklusive frakt. en mössa kostar 25 euro ungefär och 10,50 euro är 100 sveska kronor. då beställer man hällre från USA

Senast ändrad:
EC Headwear på freeride?
JAG SKULLE BESTÄLLT NINER ALTIDUDe OM DE FANNS!

Senast ändrad:
EC Headwear på freeride?
shiiiit! fatta folk kommer glida runt i jiberish och EC cloths ;D haha

EC Headwear på freeride?
Visst EC vore väl kul, men tycker ändå Freeride ska sikta in sig på filmer och liknande i stället för att ta in alla märken som man blir tullad på.

EC Headwear på freeride?
Setermaan sa:
Visst EC vore väl kul, men tycker ändå Freeride ska sikta in sig på filmer och liknande i stället för att ta in alla märken som man blir tullad på.
Filmer ladd...eeh KÖPER man ju endå på andra ställen där man slipper frakt.
EC till folket!

Tillbaka
Topp