eDoggo, snabb leverans!

Vibe

Ny medlem
eDoggo, snabb leverans!
Fölåt för allt annat jag skrev, det gick sjukt snabbt att få den och den kom direkt i posten :D

Senast ändrad:
eDoggo, snabb leverans!
behöver svar, känner mig lite lurad för dom svarar inte, hyllengren svarade inte ens när han var inloggad... Min pappa har blivit at med pengarna som det skulle men på deras hemsida så står det att jag inte har köpt något

eDoggo, snabb leverans!
Enda felet är att du inte tryckte på "return to edoggo" länken och då kan han inte se vilken storlek du beställt. Ifall du nu mailat om vilken strl du skulle ha så kommer han såklart skicka den.

eDoggo, snabb leverans!
ok tack alla! Min pappa bestälde och han missade det, men vi har mailat, (igår) men inget svar, hoppas det dyker upp iaf, vi skickade kvittot också

eDoggo, snabb leverans!
tycker det e lite b endå, dom bad mig skriva storlek och sånt så snabbt som möjligt, då skickade jag det 3 minuter efter dom svarade till mig, men nu har dom inte svarat än. det var igår

eDoggo, snabb leverans!
ViBe sa:
tycker det e lite b endå, dom bad mig skriva storlek och sånt så snabbt som möjligt, då skickade jag det 3 minuter efter dom svarade till mig, men nu har dom inte svarat än. det var igår
Vadå, är det "b" att du inte får svar på en helg? Prova maila kundservicen på något annat klädföretag på en söndag och se om du får svar. När du nu fått reda på att det är du som har gjort felet så kan du ju sluta gnälla...

eDoggo, snabb leverans!
Ja det har blivit fel, om man stänger ner webbläsaren direkt efter att man genomfört betalningen, så kan aldrig shoppen registrera ordern. Det är därför jag mailar(på en LÖRDAG!!!!!) och lovar att skicka tröjan direkt på måndag... Inte så jäkla illa om jag får säga det själv...

eDoggo, snabb leverans!
Ville bara säga att det gick sjukt snabbt att få den! :D Den skickades i måndags och jag fick den i tisdags. Jag hade väntat mig ett brev och sedan åka in till posten med den kom direkt! :D

Tack så mycket

Tillbaka
Topp