Electric EG1 Team Frame

• Trådstartare Trådstartare Steding
  • Start datum Start datum
Electric EG1 Team Frame
Köpte mina Electric EG1or i sommras på eBay.. lite under 300 spänn fick jag ge för dom.. så de va ju soft.. Helt nya va dom oxå..

ÄLSKA EBAY!

Q

Electric EG1 Team Frame
offer.... de är ju nya på eBay. Blir bra mycket billigare än att köpa de i Sverige. Men vill du inte ha mitt råd så skit i det...

Electric EG1 Team Frame
kollade just på ebay men det finns inga :( och junkyard har dom inte ;(

Mera ställen tack

Electric EG1 Team Frame
Steding sa:
nej dom heter EG1 men det står EG5 på vissa ställen
Det kan inte vara så att det finns en modell som heter EG1 och en som heter EG5 då... det är helt omöjligt eller?

Och nej eBay är itne begagnat. Såklart finns det begagnat också men sen finns det eBay stores. Butiker som bara finns på eBay eftersom de inte behöver göra en egen hemsida eller ha dyra lokaler. De säljer billiga prylar. Nya billiga prylar

Electric EG1 Team Frame
Finns två modeller som sagt. EG5 är en lite mindre goggle än EG1an. Fast nu när jag tänker efter så tror jag att rasta färgerna fanns endast på EG1an.

Electric EG1 Team Frame
Wannabe_Jackass sa:
Finns två modeller som sagt. EG5 är en lite mindre goggle än EG1an. Fast nu när jag tänker efter så tror jag att rasta färgerna fanns endast på EG1an.
jjjope det stämmer EG1 är större och EG5 är mindre ;)

Electric EG1 Team Frame
i somras tror jag att dom hade rea på dom i fonna för 599 NOK typ, fast dit kanske man inte åker nu

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp