En decimeter snö!

stoffe_H

Ny medlem
En decimeter snö!
Seriöst det har kommit runt en decimeter snö under natten nu och det bara fortsätter :O De är (var) ju för fan sommar!! 17 Maj ska det inte snöa en 10 centi!

Jag bor i Öje (mittemellan Mora och Malung).

En decimeter snö!
Här har det snöat i cirka två dagar nu, FETT najs. Dock smälter det hela tiden, när det kommer på marken, så vene riktigt hur mkt det har kommit sammanlagt. Bor i Edsbyn, Hälsingland, tre timmar norr om Sthlm typ. ;)

En decimeter snö!
Fett nice vet jag väll inte, vad e de för mening om de ändå smälter bort?

En decimeter snö!
Så här såg de ut hos mig igår =/

bdp9hv.jpg

rk1v7l.jpg

En decimeter snö!
ligger det äre ju bara köra railsession :D tjockt. Här uppe i norr får vi då ingen mer snö :( kom lite blandat med hagel förra veckan men that's it!

En decimeter snö!
Förresten, lånar tråden lite.. Plockade ju upp studsmattan för nån vecka sen, när vädret var soligt, fint och så.. Kommer nu mattan bli förstörd när det kommit kring en decimeter snö på den? Blir det sämre studs nu efter, eftersom snön tynger ned den? :/

En decimeter snö!
desiree sa:
Förresten, lånar tråden lite.. Plockade ju upp studsmattan för nån vecka sen, när vädret var soligt, fint och så.. Kommer nu mattan bli förstörd när det kommit kring en decimeter snö på den? Blir det sämre studs nu efter, eftersom snön tynger ned den? :/
Studsen kan ju inte bli sämre pga. tyngden:D däremot kan fjädrarna rosta men då har du ordentlig otur...

En decimeter snö!
Har snöat här nu typ i 1vecka med lite mellanrum, men de försvinner lika fort :/

En decimeter snö!
lite snö e inte dåligt för mattan och Setermannen, de flästa fjädrarna är rostfria så dom kan därmed inte rosta'

/Oscar

En decimeter snö!
helt sick jue ! Inte brukar det snöa vid denna tid?http://www.webbkameror.se/skidkameror/tandadalen/tandadalen_park_1_640.php
Här ärre fan omkring + 20,

En decimeter snö!
Setermannen sa:
desiree sa:
Studsen kan ju inte bli sämre pga. tyngden:D däremot kan fjädrarna rosta men då har du ordentlig otur...
Snö motsvarar väl typ din vikt + regn så de är vel skitsamma.

En decimeter snö!
helt sjukt, igår kväll var det stööööööööört mycket snö, och i morse när jag vakna var allt borta.. trodde ja hade drömt först men gosh vad de går fort!

Tillbaka
Topp