En longboard film gjort av min kompis

MIn kompis gjorde en longboard film och jag kände att han behöver lite mer uppmärksamhet!

Tycker ni att hans slowmo's är bra eller är de för hackiga? Måste det läggas till något eller är filmen bra som den är?

Överlag tycker jag vinklarna och grundidén känns bra.

Dock blir hela filmen lite lidande av att varje nytt klipp ska vara slowmo eller annat tekniskt jidder (typ spolning fram & tillbaka osv).

Oftast blir det snyggare om man bara låter det vara basic och satsar på just snygga vinklar. Våga köra samma åk ur fler vinklar t.ex. :)

Men keep at it, har sett mycket som e bra mycket sämre också!

Tajma musiken lite mer och kör mindre slowmo så blir det cleanare!
Tycker filmen blev lite seg på det viset.. Men åkningen är bra, så om ni ändrar slowmon och tajmar mer kan det bli riktigt cleant!

Själv tycker jag att i början passare jävligt bra med slowmo men att han borde även sätta slajding klippen i början i slowmo.
sen när låten drar igång ska han mäst bara åka kanske någon cool slajd och som vizay sa olika vinklar ett tag ståru typ på samma ställe och filmar när han kör typ 3 gånger men älskar låten och blir glad när jag ser filmen!
Och på 2:03 äre jävligt coolt när ni byter bild så där!

Senast ändrad:
Tycker filmningen är ryckig vilket gör sig skitdåligt i slowmotion samt låten är lite för spelad för att det ska bli bra.

Det går att göra bättre helt enkelt ;)

ritsle sa:
vad har ni för däck när ni kör? :)
Går att göra sådär med de flesta däck, åk till en tävling och kolla vetja! Jag och många andra kör på otang 4 pres 80a annars är ett mycket älskat hjul för enbart sliding abec11 freerides classic thane :)

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp