En månad i alperna, någon annan?

tallialli

Aktiv medlem
Hejsan!

Tänkte att det hade varit kul att sticka ner någonstans i alperna (ute efter puder) i cirkus en månad, ganska flexibel när de gäller ort. Väldigt flexibel med när ja åker ner också, men februari känns som en bra månad?

Någon annan som går i samma tankar? Hade vart kul att hoppa in i en säsongar lägenhet, om någon skulle ha plats för en kille en månad! Hade ju blivit lite dyrt med hotell i en månad!

Någon som gjort detta förut?

Senast ändrad:
Tjenare mannen!

Jag är också väldigt intresserad för att köra en månad, säsongs är inte så himla aktuellt nu för mig sen dessutom känner jag mig väldigt sent ute för det. Men däremot en fin månad med bra puder hade varit något (Y)

Hör av dig gärna om du hör något!!

Mvh Kennan

allt utom BG var där förra året och var inte så nöjd med det stället. Sen vilken månad jag tror februari är det bästa månaden.

Har några ideer på hur man skall gå tillväga?

Jag antar att det kan va bra att kika på olika sidor att försöka hyra en stuga/lägenhet en månad eller kanske hyra in sig hos några säsongare en månad och sedan bara handla och laga mat hemma lixom.

Exakt så jag tänkt! Ska man hyra i. Sig hos en säsongare är det väl störst chans att man får de ett litet tag innan för nu vill de väl framför allt ha folk som stannar en hel säsong!

Tillbaka
Topp