En nybörjarbräda. har blivit erbjuden en tjej sims

Leija

Ny medlem
Är det nått att hänga i granen eler är det bara skräp? jag är rätt så nybörjare och är rätt fattig. så får köpa en relativt ny sims/tjejbräda och Sims pumpbindningar, inklusive säkerhets rem.. får ge lite under 1000:- ej slitet.. vad tycker ni?

Den är 145 lång. själv är jag 169cm väger 51 kg. vet ej vad för modell hon sa bara created by Tina Basich, Star. Sims. säger det dig nått? och sims pumpbidningar. vill bara åka i backe typ kanske lära mig hoppa å skit men för mig är det inte så noga med exakta saker då jag bara ska lära mig lite mer. senare får man köpa nått bättre typ nästa år.

Ja tycker de låter ett schysst pris. brädan kanske är nån cm för kort. men de spela inte sån str roll när du inte är nå pro:P Jag tycker du ska satsa på den. Med tanke på din bikt vette tusan om inte längden passar endå

Slå till!

låter som ett bra paket att börja glida runt på!

lycka till och välkommen till ett beroende om du inte redan är här....

ps. är ju dessutom billigt! ds..

Fast det låter kort.

Jag själv är 168 och har en bräda som är 156. Visst är det kanske lite i längsta laget för mig men jag trivs med det. Aja jag provade i alla fall att åka på en så kort bräda som den du funderar på och jag tyckte det kändes skitskumt. Dels var den för kort och dels aldeles för mjuk, har aldrig haft en mer sladdrig åktur.

Men som någon annan sa så väger du inte så mycket.. jag väger typ 10kg mer än du så det spelar ju roll. Men personligen skulle jag aldrig köpa en så kort bräda.

Så förkort. aldrig!!!
När ja va 168 hade ja 146 och de satt som smort när man gillade och hoppa å jibba. Ja tror nog de e svårt att få så mkt bättre bräda för dom pengarna. + att den kaske e nån centimeter för kort. men du vet väll atten parkbräda ska vara ungefär 20cm kortare än din egen längd.

Go for it!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp