En studsmatte film:D

• Trådstartare Trådstartare jonassvahn
  • Start datum Start datum
J

jonassvahn

Guest

Jag och en kompis gjorde en studsmatte film:P Kanske inte så bra redigerad men titta:D

låt mig gissa, ni tycker om backflips??
asså de vore lite roligare om man inte gör samma trick 1000 gånger och varierar lite. Jag tyckte att denna filmen va dryg och att ni kan variera tricken lite. Förlåt om jag låter dum o så men jag är bara ärlig. Nästa gång ni lägger ut en film försök att göra andra trix och variera lite och få lite mer air i hoppen så blir dom cleanare;)

jag orkar inte ens öppna en studsmattefilm. snäkllaoom du villatt nån ska kolla så skriv att deär en skidfilm eller nå. studsmattefilmer är så äckliga ta de inte personligt

jeppenator sa:
MAN GÖR INTE EN 4 å en halv minut lång studsmattefilm!! SÅ ÄR DE BARA! max 2 min sen orkar man inte titta mer..
klart som fan man orkar!

..om den är bra dvs. blir lite luddigt när du inte utvecklar dina synpunkter!

en kommentar till min lilla tävling är:
ni vet ju att jag är berömd för att vara studsmattefantast och vet allt om studsmmatta, mitt ård till er är: sluta hoppa.
ni vann inte ett par goggels. eller jo, tröstpriset, ett oar gammla carrera raptor (jeppenators gammla)

Okej, man blev trött efter typ 1 min av låten och hoppningen, sorry grabbar

Titti540 sa:
en kommentar till min lilla tävling är:
ni vet ju att jag är berömd för att vara studsmattefantast och vet allt om studsmmatta, mitt ård till er är: sluta hoppa.
ni vann inte ett par goggels. eller jo, tröstpriset, ett oar gammla carrera raptor (jeppenators gammla)
vafan ska vi sluta hoppa för??

håller med, om ni inte gillar studsmattefilmer, kolla för fan inte på dem. och lägg inga spydiga kommentarer för att ni har förutfattade meningar om alllt som har med mattor, fjädrar och blå skydd runt om!

Tillbaka
Topp