en tråkig dag! [film]

4front

Medlem
en tråkig dag! [film]
[googlevid]http://video.google.com/videoplay?docid=2227599929642948880[/googlevid]

en lite film från igår!

skriv gärna vad ja kan göra bättre!

Senast ändrad:
en tråkig dag! [film]
säger som dom andra.,rätt så enformigt,,men bra längd på filmen:P inte för seg å inte för snabb,,sen gjordde du jävligt sköna cork 7:er ,,fler vinklar så blir den en klar femma men nu blir de en halvmöglig 4 ½:a ^^

en tråkig dag! [film]
ganska långtråkig men bra trick... men ofta samma trick hela tiden... men musikvalet e skit bra! go wolfmother!

en tråkig dag! [film]
gör lite dubbel flippar;)
men vafan studsmatte sesongen e lång och har bara börjat så du lär dig nog de snart....
lägg helst inte upp nån film innan dess,

Senast ändrad:
en tråkig dag! [film]
ja tycker det var skit ! du klippte bort precis när du bailar vilket du gjorde mycket ! 50 % av allt var sketchy.. välj andra vinklar. kanske lite blixtar o slowmo mitt i hopppet som på en bakåtvolt tex kan du haslowmo när man roterar volten o sen blir det vanligt..

tack för mig !

en tråkig dag! [film]
synd att det var så mycket bails... filma häldre under ett par dagar/veckor lite då och då. Olika vinklar och mer av den levande kameran. Synd att ni också snodde puch låten som bara passar till ett mästerverk:) Annars fina bio och cork 720;)

en tråkig dag! [film]
byt vinklar lite oftare som många säger, annars så var hoppningen helt okej

en tråkig dag! [film]
testa hänga ut från trädet och filma uppifrån vi har gjort det från en balkong på högre våningar blir rätt coolt!!! //Richard

en tråkig dag! [film]
charpentier sa:
ja tycker det var skit ! du klippte bort precis när du bailar vilket du gjorde mycket ! 50 % av allt var sketchy.. välj andra vinklar. kanske lite blixtar o slowmo mitt i hopppet som på en bakåtvolt tex kan du haslowmo när man roterar volten o sen blir det vanligt..

tack för mig !
Emil, jag tyckte att du var för hård, men jag håller ganska mcyket med ändå:)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp