cykel_matte
Ny medlem
Energidryck?
Hej, jag undrar vilken enegidryck som ni tycker är godast? länka gärna nån sida där man ser en tabell med alla energidrycker!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dyrare än vad?DonLito sa:fattar inte hur man kan tycka om monster:S är nog världens mest skabbiga dryck, och dyraste....
de var fan det ända vettiga i denna tråden.. monster är så otriligt sjukt äckligt jävla överskattat. jävla p12 som tror att det är off the hook cooltdiffused sa:Min farmors blandsaft blandat me rösprit! DÄ Ä GRÄJER DÄT!
det var coolt!Acid sa:sånt där skräp dricker man ju bara när man är bakis..
monster är 11 kr billigare i literpris än red bulllinder sa:Dyrare än vad?DonLito sa:fattar inte hur man kan tycka om monster:S är nog världens mest skabbiga dryck, och dyraste....
Literpriset är ju samma som redbull om inte billigare...
Monster får min röst!
Men det skulle vara smidigt om dom kom i dom mindre 25cl burkarna eller vanliga 50cl petflaskor...
Jag dricker monster för att de är GOTT inte för att vara en i gänget elr för att de är "de" man ska dricka. Monster och red bull.Twelvee sa:de var fan det ända vettiga i denna tråden.. monster är så otriligt sjukt äckligt jävla överskattat. jävla p12 som tror att det är off the hook cooltdiffused sa:Min farmors blandsaft blandat me rösprit! DÄ Ä GRÄJER DÄT!
de va så de hette!!! finsk vodka right?Outlander sa:Koskenkorva..