Enfärgad mössa!

Enfärgad mössa!
Söker enfärgad mössa, en vanlig svart/röd/lila/blå eller i någon annan färg. Den ska gärna vara lite längre där bak.

Hittar inte en ända mössa någonstans, förutom Jiberish mössor. Men dom är man tvungen att beställa från USA.. Så något liknande som dom mössorna är, söker jag efter.

Vart finns dom?

Enfärgad mössa!
screlf är som sagt "the shit" om du är jibberr ;)

cleant att edoggo börjat med headwears nu också! går bra för hyllengren!

Enfärgad mössa!
Gå in på topman. höhö. Där har de massa stora mössor i massor av olika färger. De ruinerar dig inte heller. Och de är lätta att få tag på.

Enfärgad mössa!
Hej du!
Jag kan göra en åt dig i helt valfri färg.
Hanna&Sam heter mitt nya märke. Jobbar på att finnas i butik nästa säsong. Men jag gör även för hand. Virkat eller stickat. Kan även sy en åt dig. Har lite bilder på gruppen Hanna&Sam på facebook.
hanna.samrell@hotmail.com
Hör av dig!
/Hanna

Senast ändrad:
Enfärgad mössa!
Enfärgad mössa!
eddyemery.com säljer sina egna mössor för endast guld pengen om man är medlem :) dock endast i en färg men vafan 10 kr :D

Enfärgad mössa!
Venzzon sa:
NicoleHelm sa:
jonssonskiing sa:
var finns yoki att få tag på nu för tiden?
YOKI börjde i Val disére, Fanns i Chamonix i år.. nästa vinter har jag ingen aning! hoppas på österieech :) gå in annars på www.Yoki.se de kommer få in nya färger nu! YAnkees, Lila med gult :)NIce!!
Dom fanns i österrike iår med. St Anton
fan va nice! okejdå men jag hoppas de kommer till Mayrhofen!. ska se om jag kan fixa det! vem va det som sålde i staton iår, de vet du inte?

Enfärgad mössa!
Twinaren sa:
Hej allihopa.

Har hittat mössor nu :) köpte på eddyemery för endast 10kr!

/pontus aka. trådskaparn
okej måste bara fråga. köpte du den för 10 kr. eller för 60 med moms? försökte köpa en precis men stod att den med visa kort kostar 60. hur gjorde du?:)

Enfärgad mössa!
NicoleHelm sa:
Venzzon sa:
NicoleHelm sa:
YOKI börjde i Val disére, Fanns i Chamonix i år.. nästa vinter har jag ingen aning! hoppas på österieech :) gå in annars på www.Yoki.se de kommer få in nya färger nu! YAnkees, Lila med gult :)NIce!!
Dom fanns i österrike iår med. St Anton
fan va nice! okejdå men jag hoppas de kommer till Mayrhofen!. ska se om jag kan fixa det! vem va det som sålde i staton iår, de vet du inte?
yoki mössor finns på skank i uppsala

Enfärgad mössa!
Du kan beställa från rite.se och där kan man köpa grå, svart eller vit mössa och det kostar ca 50 kr och det ör ett pytte litet mönster och där står det rite.se och deras logga!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp